12-05-2021

Як підвищити увагу клієнтів до своєї фірми

підвищена увага

Навіть найуспішніші спостерігають спад продажів у певні часові проміжки. Якщо не пощастило з географією розташування підприємства або стався прикру прорахунок у виборі стратегії, потрібно вживати термінових заходів, щоб привернути увагу клієнтів до своєї фірми.

Зробити це можна різними шляхами. Маркетологи виявили майже методів стимулювання збуту з допомогою зовнішніх інструментів впливу. Щоправда, при цьому не забули вказати, що якщо внутрішньофірмові стандарти роботи співробітників дають збої, всі зусилля керівництва можуть нанівець.

Короткочасні акції

Виставка і фестиваль товарів можуть допомогти лише в тому випадку, якщо і сам продукт, і його спосіб представлення будуть на рівні очікувань споживача або трохи перевершувати його. Ці акції потребують солідних ресурсів, мобільні виставкові стенди допоможуть вирішити цю проблему. Сучасне обладнання може привернути увагу споживача.

Веселі шоу та свята

Залучення знаменитостей, проведення днів відкритих дверей, майстер-класи допоможуть краще дізнатися про компанію та сформувати позитивне реноме. Такі піар-акції започатковують народження чи просування бренду. Подарунки та сюрпризи, розіграші та лотереї, конкурси можна влаштовувати як у рамках запропонованих акцій, так і постійно протягом певного терміну. Залучення ЗМІ, участь у міських заходах додасть ваги компанії, вкладення швидко окупляться.

Всі ці розваги, розширення сервісних послуг можуть допомогти привернути увагу клієнта до свого підприємства. Оволодівши увагою, потрібно швидко діяти. Купив один товар, отримай знижку на наступний, купон на розіграш призу. Так клієнт стає незмінним. Якщо при цьому якість послуги чи товару на належному рівні, жодні конкуренти не страшні. Щоправда, у тому випадку, якщо вони не придумають що-небудь більш кумедне.

Автор: Олександр Бєлов