29-07-2019

Як підвищити продажі

планування продаж

Статистика показує, що для підприємців-початківців найкритичнішим стає перший рік роботи. Саме цей період близько 90% підприємств стають нерентабельними. Для підвищення продажів, і, відповідно, виживання, багато хто намагається вдаватися до сучасних стратегій та порад для бізнесу.

Деякими порадами поділився з нами український бізнес-консультант Валерій Дубинецький. На його думку, у продажу є складова трьох компонентів – суми середнього чека, кількості покупців та вторинних продажів. Багато хто замислюється лише про залучення якомога більшої кількості споживачів, але продажі можна робити і на тих покупцях, які вже є у списку клієнтів. Саме на цьому ґрунтуються його принципи щодо підвищення рівня продажів.

  1. Контакти.
    Необхідно формувати повноцінну базу клієнтів, збираючи телефони, e-mail адреси. У лихоліття можна буде надіслати повідомлення найкращим клієнтам і вижити.
  2. Знижки для постійних покупців.
    Акції при десятій покупці, дисконтні картки, все це активно залучає постійних клієнтів та дозволяє отримувати додатковий прибуток.
  3. Продавати якнайбільше тим, хто вже став клієнтом.
    Відомо, що набагато простіше зробити більше продажів, маючи справу з постійним клієнтом, ніж мати справу з новим покупцем. Під час продажу товару чи послуги можна запропонувати супутній товар.
  4. Повідомляти про нововведення, надходження товару.
    Якщо в магазині акція або з'явилася нова послуга, потрібно негайно надіслати повідомлення постійним клієнтам з бази. Періодичні нагадування про фірму дозволять залишитись у пам'яті у покупця і приведуть його знову.
  5. Співпрацювати з іншими підприємцями.
    Кобрендингові товари завжди мають успіх. Можна також пропонувати чужі послуги або товари у себе в магазині і мати від цього відсоток, або обмінюватись клієнтською базою.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про вісім найнезвичайніших бізнесів з усього світу.

Автор: Олександр Бєлов

Читайте також