Як підвищити продажі
Статистика показує, що для підприємців-початківців найкритичнішим стає перший рік роботи. Саме цей період близько 90% підприємств стають нерентабельними. Для підвищення продажів, і, відповідно, виживання, багато хто намагається вдаватися до сучасних стратегій та порад для бізнесу.
Деякими порадами поділився з нами український бізнес-консультант Валерій Дубинецький. На його думку, у продажу є складова трьох компонентів – суми середнього чека, кількості покупців та вторинних продажів. Багато хто замислюється лише про залучення якомога більшої кількості споживачів, але продажі можна робити і на тих покупцях, які вже є у списку клієнтів. Саме на цьому ґрунтуються його принципи щодо підвищення рівня продажів.
- Контакти.
Необхідно формувати повноцінну базу клієнтів, збираючи телефони, e-mail адреси. У лихоліття можна буде надіслати повідомлення найкращим клієнтам і вижити.
- Знижки для постійних покупців.
Акції при десятій покупці, дисконтні картки, все це активно залучає постійних клієнтів та дозволяє отримувати додатковий прибуток.
- Продавати якнайбільше тим, хто вже став клієнтом.
Відомо, що набагато простіше зробити більше продажів, маючи справу з постійним клієнтом, ніж мати справу з новим покупцем. Під час продажу товару чи послуги можна запропонувати супутній товар.
- Повідомляти про нововведення, надходження товару.
Якщо в магазині акція або з'явилася нова послуга, потрібно негайно надіслати повідомлення постійним клієнтам з бази. Періодичні нагадування про фірму дозволять залишитись у пам'яті у покупця і приведуть його знову.
- Співпрацювати з іншими підприємцями.
Кобрендингові товари завжди мають успіх. Можна також пропонувати чужі послуги або товари у себе в магазині і мати від цього відсоток, або обмінюватись клієнтською базою.
Раніше АН BFS опублікувало матеріал про вісім найнезвичайніших бізнесів з усього світу.
Автор: Олександр Бєлов