18-02-2022

Бізнес-план перукарні

перукарня

Для тих, хто хоче відкрити свій бізнес, але обмежений у коштах, рекомендую звернути увагу на такий вид послуг, як перукарні. Помічено, що ця послуга має попит навіть у найскладніший період часу.

При складанні бізнес-плану перукарні слід дотримуватись двох частин: описової та фінансової.

Описова частина

  1. Виявлення напряму бізнесу. Як приклад розглядатимемо перукарню економ-класу.
  2. Виявлення задачі проекту. Надання послуг зі стрижки, укладання, гоління та фарбування волосся.
  3. Визначення концепції. Місце розташування такої перукарні економ-класу необов'язково має бути у центральному районі міста. Це може бути спальний район. А салон може бути розрахований на 4 крісла. На такій базі можна клієнтам надавати послуги, наприклад, з лікування волосся, мелірування, тонування та укладання. Безумовно, найпопулярнішою послугою можна вважати стрижку, яка може бути дитячою, чоловічою чи жіночою. Від якості послуг, що надаються майстром, залежатиме популярність того чи іншого салону.
  4. Визначення цільової аудиторії. Не варто у перукарні відтворювати вишуканий інтер'єр, тому що люди, які відвідують подібний заклад економ-класу, не потребують такого. Обстановка та меблі повинні бути затишними, а обслуговуючий персонал – доброзичливим та кваліфікованим. Ці фактори повинні бути основною складовою успіху. Для тих, хто очікує своєї черги, можна придбати телевізор, який слід встановити в холі для того, щоб люди не нудьгували.
  5. Вибір приміщень під перукарню. Найчастіше, при виборі приміщення не повинно виникнути особливих проблем. Але при цьому слід врахувати, що відповідно до санітарних норм робоче місце одного перукаря має перевищувати сім квадратних метрів. Таким чином, площа перукарні, розрахованої на обслуговування чотирьох клієнтів, має становити приблизно 30 кв.м. Як приміщення може бути використана будь-яка дво- чи трикімнатна квартира, розташована на першому поверсі. За бажанням, це приміщення можна взяти в оренду або викупити у власність.
  6. Аналіз конкурентів. Такого рівня перукарні не надто конкурують між собою. Найважливішим завданням є знайти своїх клієнтів та утримати їх. А це можливо лише за рахунок надання послуг високої якості.
  7. Аналіз перспектив проекту. Цей бізнес-план розроблено з урахуванням надання мінімальної кількості послуг, які у майбутньому можна збільшити. Як додаткові послуги можна включити косметологію, а також процедури з манікюру та педикюру.

фінансова частина

  1. Аналіз ТЕО та особливість реалізації. Необхідно визначитися з обов'язковими витратами, які будуть витрачені на сертифікацію, оренду приміщення, оплату комунальних платежів, купівлю обладнання та витратних матеріалів, видачу зарплати, а також рекламу та маркетинг.
  2. Придбання обладнання. Необхідним обладнанням можна вважати крісла, що керуються гідравлікою, шафи-тумбочки, спеціальне миття з кріслом, машинки для стрижки, дзеркала, фени. Таких позицій, крім миття, має бути по чотири штуки. Крім цього, необхідно буде подбати про купівлю м'яких меблів та стільців, журнального столика та гардеробного набору, куди відвідувачі вішатимуть одяг. Також знадобиться комп'ютерний стіл та комп'ютер.
  3. Співробітники. Для обслуговування перукарні такого типу необхідно 4 перукарі та адміністратор, який може виконувати функції бухгалтера. Оплата перукарів зазвичай — 40% від чека, адміністратора — за домовленістю.
  4. Визначення доходів. Доходи сильно відрізняються від типу цирульні і спектру послуг.

За цифрами складно сказати щось конкретне, все залежить від місця дії та типу перукарні. Але, як правило, термін окупності перукарні за правильного підходу до справи варіюється від 6 до 12 місяців.

Раніше ми розповіли що треба врахувати при відкритті салону-краси.

Автор: Олександр Бєлов