19-10-2018Бізнес
Як маркетингові хитрощі допомагають збільшити продажі
Великі виробники та компанії витрачають величезні статки на маркетингові відділи. Вони давно зрозуміли, що маркетингові хитрощі позитивно впливають продажу. А також цей спосіб використовують для усунення конкурентів. Правильно підібрана маркетингова стратегія творить чудеса.
Ця стаття присвячена п'яти найпоширенішим і ефективним методам збільшення прибутку з допомогою маркетингу.
Топ 5 найдієвіших способів збільшити продажі
- Два за однією ціною.
Цей спосіб добре зарекомендував себе тим, що він дає можливість продати товари, що залежали на прилавку. Як діє цей метод? Залежав товар необхідно продавати з тим товаром, який користується хорошим попитом. Наприклад, є відмінний крем для рук, який усі купують і є крем для обличчя, який близько тижня ніхто не купує. Вирішенням цієї проблеми став так званий спосіб «Два в одному», коли до основного товару пропонується товар, що залежався. Таким чином виходить продавати товари без втрати прибутку.
- Рідкісний та антикварний товар.
Також не менш ефективним є цей спосіб. Людям дуже подобається відчути себе елітою. Можна запустити слух про те, що є рідкісний товар та в обмеженій кількості. Клієнти дізнавшись про це, почнуть швидко розкуповувати цей товар. Це легко пояснити – проста психологічна жадібність.
- Знижки – манять людей.
Сама лише можливість отримати вигідну пропозицію чи купити дешевше, підштовхує людей на необдумані витрати. Цим способом вміло користуються магазини, ставлячи банери зі знижками, хоча насправді немає різниці.
- Гра цифр чи 99 гривень.
Застосування цього виду видно скрізь (у магазинах, аптеках, на заправках тощо закладах). Чому це діє? Це чисто людська психологія і прагнення отримати вигоду.
- Розмір має значення.
А цю маркетингову зброю використовують великі виробники такі як Lays, Nestle та багато інших. Вони почали робити розміри упаковок більше, щоби в очах покупців товар виглядав більш презентабельно. Можна сміливо сказати, що це дуже дієвий спосіб.
Відкриваючи свій бізнес, не варто забувати про ці маленькі хитрощі і починати користуватися ними. Вони вже показали свою корисність і довели це насправді.
Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, як збільшити продажі в кризу і що при цьому необхідно змінити у своєму бізнесі.
Автор: Олександр Бєлов