19-10-2018

Як маркетингові хитрощі допомагають збільшити продажі

збільшення продажів

Великі виробники та компанії витрачають величезні статки на маркетингові відділи. Вони давно зрозуміли, що маркетингові хитрощі позитивно впливають продажу. А також цей спосіб використовують для усунення конкурентів. Правильно підібрана маркетингова стратегія творить чудеса.

Ця стаття присвячена п'яти найпоширенішим і ефективним методам збільшення прибутку з допомогою маркетингу.

Топ 5 найдієвіших способів збільшити продажі

  1. Два за однією ціною.
    Цей спосіб добре зарекомендував себе тим, що він дає можливість продати товари, що залежали на прилавку. Як діє цей метод? Залежав товар необхідно продавати з тим товаром, який користується хорошим попитом. Наприклад, є відмінний крем для рук, який усі купують і є крем для обличчя, який близько тижня ніхто не купує. Вирішенням цієї проблеми став так званий спосіб «Два в одному», коли до основного товару пропонується товар, що залежався. Таким чином виходить продавати товари без втрати прибутку.
  2. Рідкісний та антикварний товар.
    Також не менш ефективним є цей спосіб. Людям дуже подобається відчути себе елітою. Можна запустити слух про те, що є рідкісний товар та в обмеженій кількості. Клієнти дізнавшись про це, почнуть швидко розкуповувати цей товар. Це легко пояснити – проста психологічна жадібність.
  3. Знижки – манять людей.
    Сама лише можливість отримати вигідну пропозицію чи купити дешевше, підштовхує людей на необдумані витрати. Цим способом вміло користуються магазини, ставлячи банери зі знижками, хоча насправді немає різниці.
  4. Гра цифр чи 99 гривень.
    Застосування цього виду видно скрізь (у магазинах, аптеках, на заправках тощо закладах). Чому це діє? Це чисто людська психологія і прагнення отримати вигоду.
  5. Розмір має значення.
    А цю маркетингову зброю використовують великі виробники такі як Lays, Nestle та багато інших. Вони почали робити розміри упаковок більше, щоби в очах покупців товар виглядав більш презентабельно. Можна сміливо сказати, що це дуже дієвий спосіб.

Відкриваючи свій бізнес, не варто забувати про ці маленькі хитрощі і починати користуватися ними. Вони вже показали свою корисність і довели це насправді.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, як збільшити продажі в кризу і що при цьому необхідно змінити у своєму бізнесі.

Автор: Олександр Бєлов