04-04-2017

Як збільшити продажі в кризу

збільшення продажів

Багато бізнесменів у період кризи думають про те, як підвищити рівень продажів. Справа в тому, що в період кризи населення не хоче розлучатися з великими грошима. А торговій точці замало грошей для того, щоб триматися на плаву. Саме тому виникає питання: як збільшити рівень продажів у кризу.

Підприємець має підлаштовуватися під кризовий час. Криза часто настільки строга, що навіть раніше успішні компанії страждають від нестачі рівня продажів. Від кризи страждаю на всі сфери бізнесу. Криза — це саме час щось міняти у своєму бізнесі.

Збільшуємо інтерес

Дуже добре збільшувати продаж створенням ажіотажу. Наприклад, при зниженні цін штучно відбувається ажіотаж. Найчастіше люди в кризу готові купувати більш дешевий товар, навіть жертвуючи якістю.

Регулярний аналіз конкурентів

Насамперед потрібно проаналізувати цінову політику та товар конкурентів, подивитися які пропозиції роблять великі мережеві компанії, адже саме вони є асами в бізнесі. Потрібно бути кращими за них. Якщо нема куди знижувати ціни, потрібно значно покращити сервіс. У період кризи добре проводити навчання персоналу, адже ціна на курси знижена. А також слід провести аналіз роботи співробітників. Не треба допускати того, щоб людина приходила на роботу просто відзначитись. Ідеальний варіант – це запровадити систему бонусів. Краще зробити оклад у розмірі мінімальної зарплати та бонуси від успішно зробленої роботи чи продажу.

Якщо фірма часто рекламуватиметься, можна досягти збільшення продажів. Підприємства, які займаються рекламою, під час кризи знижують ціни.

Потрібно ретельно розробляти нові ходи та стежити за тенденціями, не торкаючись робочого процесу.

Що потрібно робити для збільшення продажів:

  • постійно аналізувати економічну ситуацію у країні;
  • визначити позитивні сторони своєї компанії;
  • вивчити недоліки підприємства;
  • проаналізувати ситуації із боку клієнта;
  • продумати чого не вистачає у пропозиції компанії;
  • проаналізувати які клієнти найчастіше користуються послугами компанії;
  • скласти новий маркетинговий план

Не потрібно переставати вчитися – необхідно постійно проводити тренінги та курси своїм співробітникам. Не треба відмовляти в премії тим, хто має високі продажі.

Автор: Олександр Бєлов