24-01-2020

5 підприємств, які можуть користуватися сторонніми логістичними послугами

логістичний центр

Сучасний споживчий ринок вимагає швидкого обслуговування, високої гнучкості та задоволеності клієнтів. Він розширився настільки широко, що підтримка філій у всьому світі стала проблемою для більшості компаній.

Тут виникає потреба у сторонніх логістичних послугах. Вони діють як посередники між виробниками та покупцями.

Сторонні логістичні компанії працюють на широкій території. Практично всі виробники та продавці споживчих товарів потребують їх для зберігання, передачі та доставки товарів.

Організована робота та ефективна стратегія

Компанії, які пропонують логістичні послуги, розподіляють своїх співробітників по відділах залежно від своїх можливостей. Крім того, під час роботи з клієнтом вони концентруються на розподілі всієї роботи на окремі групи.

Мода та логістика

Нині індустрії моди потрібна повністю організована команда, яка вирішує питання виробництва з нуля до доставки. Починаючи з огляду ринку та закінчуючи виявленням модних тенденцій, складування та способів доставки, вони допомагають планувати всю стратегію.

Роздрібна торгівля текстильною продукцією завжди знаходиться в пошуку спеціалізованих компаній, що мають ноу-хау в цій галузі. Вони включають у свої пакети такі послуги:

  1. Місце зберігання.
  2. Розподіл.
  3. Огляд одягу.
  4. Етикетування.
  5. Упаковка та переупаковка.
  6. Трансфер між магазинами.
  7. Повертає.

Бренди завжди повинні наймати надійних постачальників логістичних послуг, які знайомі зі сферою роздрібної торгівлі протягом значного періоду часу.

Транспорт та розподіл

В даний час всі великі рітейлери та онлайн-продавці намагаються захопити національні та міжнародні ринки. Отже, всі ланцюжки поставок вимагають менших і найчастіших своєчасних поставок. Крім того, надійні сторонні логістичні компанії дозволяють клієнтам повертати товар у разі незадоволеності продуктом.

Вони володіють транспортними засобами великої вантажопідйомності та передовими дорожніми технологіями для виконання обов'язків найбільш ефективним чином.

складування

Компанії 3PL, що пропонують спеціалізовані послуги зі складування у власних гігантських приміщеннях з організованим зберіганням та належною вентиляцією для зберігання великої кількості продуктів та товарів. Провідні постачальники послуг забезпечують клієнтів вибраними транспортними засобами, які служать для доставки та отримання замовлень.

розподіл

Очевидне обслуговування, яке слідує за складуванням, є розподілом. Компанії 3PL мають ексклюзивні засоби для розподілу товарів та продуктів. Їхні транспортні засоби перетинають міждержавні та міжнародні кордони для ведення бізнесу з імпорту та експорту між провідними компаніями.

Факт, який відрізняє провідні дистриб'юторські послуги від посередніх, полягає в їхній здатності послідовно оптимізувати транспортні послуги відповідно до потреб покупців, продавців, товарів та дорожніх умов. Впровадження цих безперервних оновлень допомагає компаніям 3PL надавати послуги за вигідними цінами.

Доставка додому

Більшість роздрібних та бізнес-мереж прагнуть зробити покупки зручними для покупців. Тому сторонні логістичні компанії використовують багато транспортних засобів, щоб активувати опцію «доставка додому» при купівлі товарів.

Внаслідок цього компанії можуть продавати більше своєї продукції та отримувати більш високий прибуток.

Найкраще забезпечить ефективність

Кількість постачальників логістичних послуг збільшується з кожним роком, і ви не можете випадково вибирати будь-кого. Незалежно від того, з якою працює ваш бізнес, ви завжди повинні звертатися до досвідчених та надійних сторонніх постачальників логістичних послуг.

Ознайомтеся з опублікованими нами кейсами, які допоможуть створити свій склад у сучасному цифровому світі цієї статті.

Автор: Олександр Бєлов