05-08-2019

Етикет ділового дзвінка

діловий дзвінок

Головним засобом ділового спілкування багато років є телефон. Для людини, яка дбає про репутацію своєї компанії, важливо вміти правильно вести ділову телефонну розмову. Ваш стиль мови найчастіше формує перше, і в основному правильне, враження про вас і вашому бізнесі.

Нижче наведено кілька порад, наслідуючи які у клієнта створиться позитивне враження про вас як про професіонала:

  • намагайтеся відповідати на дзвінки швидко, не змушуючи потенційного співрозмовника довго чекати на дроті;
  • надайте своєму голосу діловий приємний тон, посміхайтеся - на тому кінці дроту це оцінять;
  • якщо у вашому офісі стоїть загальний номер телефону, перше, що вам потрібно зробити – ввічливо представитися та озвучити назву вашої компанії;
  • говоріть впевнено, повільно, розбірливо та спокійно. Під час розмови не жуйте та не їжте;
  • перед тим, як переключити клієнта на паралельну лінію, попередьте про це. Чекати він має не більше півхвилини. Після цього часу поверніться до розмови, поясніть ситуацію і підкажіть варіанти подальших дій;
  • використання вами гучного зв'язку створить почуття вашої незацікавленості у розмові;
  • у разі увімкнення автовідповідача подбайте про те, щоб на ньому було записано коректне ділове вітання. Актуальним буде в цьому повідомленні вказати деяку корисну інформацію (годинник роботи офісу, номер-факс, можливість зателефонувати за іншим номером і т. д.);
  • не говоріть поспішно, а запропонуйте людині передзвонити в інший час, якщо зараз немає можливості уважно її вислухати. Інакше ви можете просто щось упустити, тим самим створивши враження непрофесійної людини;
  • намагайтеся не турбувати клієнта з робочих питань у період до 9.00 ранку та після 21.00 вечора (хіба що він сам попросить вас про це).

Розмова, проведена в рамках цих правил, забезпечить співрозмовнику бажання знову зателефонувати вам. А це запорука успіху у питанні завоювання клієнтури.

Високий рівень обслуговування клієнтів – це те, що змусить їх знову і знову повертатися. Це має вирішальне значення, оскільки повторні клієнти зроблять ваш бізнес квітучим та зростаючим. Що потрібно знати для забезпечення найкращого обслуговування клієнтів ви зможете дізнатися у цій статті.

Матеріал підготовлений АН BFS