14-11-2018

Як забезпечити найкраще обслуговування клієнтів малого бізнесу?

задоволений клієнт

Високий рівень обслуговування клієнтів – це те, що змусить їх знову і знову повертатися. Це має вирішальне значення, оскільки повторні клієнти зроблять ваш бізнес процвітаючим і зростаючим.

Ось що потрібно знати для забезпечення найкращого обслуговування клієнтів.

  1. Зверніть увагу на поведінку клієнтів.
    Поведінка клієнта може розповісти вам багато про рівень обслуговування у вашому малому бізнесі. Клієнти або продемонструють ознаки лояльності або ознаки того, що вони можуть залишити ваш бізнес. Вам потрібно звернути на це увагу та скласти план реагування. Важливими ознаками того, що клієнт розглядає можливість залишити вас стають його рідкісні відвідування та платежі за рахунками.
  2. Спілкуйтеся зі своїми клієнтами.
    Внесення змін чи покращень в обслуговування дуже складно це зробити, не знаючи того, що має бути змінено. Ви можете отримати цінну інформацію, просто запитавши клієнтів, що їм подобається і не подобається в пропонованих вами продуктах і послугах. Якщо врахуєте думку більшості клієнтів про недоліки обслуговування, ви можете швидко відреагувати та змінити його. Майте на увазі що, навіть якщо клієнти не скористаються вашими новими продуктами або зміни, вони точно оцінять той факт, що ви пройшли зайвий кілометр для них.
  3. Встановити стосунки з клієнтами.
    Ваші клієнти повернуться до вашого бізнесу, коли вони відчують, що вони мають з вами відносини. Не помиляйтеся, вважаючи, що сказавши привіт і спасибі, буде достатньо, щоб клієнти поверталися. Споживачі постійно шукають способи заощадити гроші та час, навіть коли вони ведуть бізнес із вами. Потрібно, щоб вони знали, що ви їх цінуєте, цінуєте їхній бізнес і хочете їх обслуговувати. Ви повинні нагадати їм, що є багато причин, щоб купувати саме у вас. Переконайтеся, що ви робите більше, а потім просто питаєте, як ваш продукт чи послуга працює на них. Пройдіть ще кілометр і познайомтеся з клієнтами, їхніми сім'ями, інтересами та тим, що для них важливо.
  4. Навчайте співробітників.
    Навчання ваших співробітників забезпечить найвищий рівень обслуговування клієнтів у будь-який час. Це найкращий спосіб для довгострокового виживання малого бізнесу.
  5. Захопіться своїми клієнтами.
    Кожного разу, спілкуючись зі своїми клієнтами, переконайтеся, що вони знають, що ви цінуєте їх повернення.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, як створити розумні відносини з клієнтами.

Автор: Олександр Бєлов