09-11-2018

Поради для створення розумних відносин із клієнтами

відносини з клієнтами

Запитайте будь-якого власника малого бізнесуі він скаже, що лояльність до бренду корисна для бізнесу. З'ясування того, як створювати значні зв'язки та перетворювати одноразових покупців на постійних клієнтів – одна з найбільших проблем, з якими стикаються власники малого бізнесу.

Зміцнення зв'язку починається з надійного та автентичного способу спілкування з клієнтами. Коли у клієнта виникає питання про ваш бізнес або потрібна додаткова інформація про продукт або послугу, години очікування відповіді не скоротять його.

Програми обміну повідомленнями є ключовими для власників малого бізнесу у створенні довірчих відносин з клієнтами.

Нижче наведено 4 поради для успішного спілкування з клієнтами.

  1. Встановлення присутності.
    Це може бути безпроблемним, але перед тим, як фактично спілкуватися з клієнтами на платформі обміну повідомленнями, необхідно встановити свою присутність з профілем бізнесу. Якщо ви не додасте важливу та корисну інформацію у свій профіль, наприклад, опис бізнесу, адресу електронної пошти, адреси магазинів та веб-сайт, це може завадити клієнтам та потенційно позбавити їх участі у вашому бізнесі. Ваш профіль є однією з перших речей, які вони побачать, коли клієнти звертаються до вас, вони хочуть переконатися, що бізнес є чесним, активним та точним. Якщо клієнти відвідують вашу сторінку і помічають застарілу інформацію або порожні поля, вони можуть не почуватися комфортно, звертаючись до вас.
  2. Економія часу використання інтелектуальних засобів обміну повідомленнями.
    Причина в тому, що ваш клієнт відправив вам повідомлення замість того, щоб підняти телефон або надіслати електронний лист – це простий та швидкий спосіб зв'язатися з питаннями чи коментарями про ваш бізнес. Але використання програми для обміну повідомленнями не буде ефективним, якщо люди очікують години чи дні.
  3. Слідкуйте за тим, що працює.
    Більшість програм для обміну повідомленнями надають власникам бізнесу інформацію та статистику про продуктивність повідомлень, включаючи кількість надісланих повідомлень, кількість прочитаних повідомлень та багато іншого. Важливо, щоб ви регулярно перевіряли ці статистичні дані, щоб знати, які підходи добре реагують на клієнтів, і які вам, можливо, доведеться відключити. Це гарантує, що ви завжди відповідатимете потребам своїх клієнтів і підлаштовуєте свій підхід до оптимізації для успіху.
  4. Узгодженість.
    Після того, як ви відкриєте діалог із клієнтами у програмі обміну повідомленнями, важливо не допускати, щоб форма спілкування падала у бік інших каналів, таких як електронна пошта або телефон. Якщо клієнти раптово перестануть чути вас або помітять затримку в часі відгуку – холод не дозволить стати постійним клієнтом. Переконайтеся, що ваш бізнес-профіль є повним та точним, регулярно оновлюйте свої автоматичні повідомлення з сезонними подіями та іншою корисною інформацією, а також своєчасно сповіщайте клієнтів, що ви серйозно ставитеся до свого бізнесу та обслуговування клієнтів. У свою чергу, ви можете створювати більш значні та тривалі стосунки.

Всі форми комунікації важливі для успіху бізнесу, програми для обміну повідомленнями стають все більш популярними. У сьогоднішнього споживача немає часу чи терпіння, щоб залишити голосову пошту та дочекатися передзвону чи надіслати електронного листа, щоб отримати відповідь через тиждень.

Раніше АН BFS опублікувало кілька порад про методи взаємодії із клієнтами.

Автор: Олександр Бєлов