26-02-2020

Вартість доставки останньої милі: витрати та оптимізація

логістика

Дослідження «Остання ланка» компанії Cushman & Wakefield показало, що на доставку останньої милі може витрачатися більше 50% від загальних витрат ланцюжка поставок електронної комерції.

Cushman & Wakefield пов'язує величезну частку витрат на доставку останньої милі з неефективним транспортуванням, особливо це стосується густонаселених європейських міст із постійними пробками:

  1. Незавершена перша спроба доставки.
  2. Автотранспорт не завантажено на 100%.
  3. Чи не оптимізовані маршрут і час на доставку.
  4. Повернення товару на неінтегрований маршрут.
  5. Нераціональне використання часу до першої адреси доставки та після останньої

Аналіз європейських ринків показав, що, незважаючи на значно високі орендні ставки, міські склади постійно знижують вартість останньої ланки доставки порівняно з розподільчими центрами, які зазвичай розташовані за межами міст.

Використання міських складів скорочує витрати на заробітну плату водіїв, витрату палива та навіть оптимізує використання автомобілів. Підраховано, що скорочення міської логістики на 20 хвилин дозволяє заощаджувати до 2 млн. євро на рік.

За підрахунками компанії Cushman & Wakefield, витрати на нерухомість становлять лише 4,3% від загальних витрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.

Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин заощаджує 1 млн. євро на рік.

Нагадаємо, найбільший вплив на європейський ринок складської нерухомості матимуть розвиток електронної комерції, інноваційні технології та трудові тенденції. Про це йдеться в новому звіті компанії Cushman & Wakefield "Прогноз 2020: Складська нерухомість".

Підготував: Олександр Бєлов