25-11-2020

4 припущення, які шкодять бізнесу

4 припущення

Як підприємець, ви присвячуєте свій час та енергію своєму бізнесу, жертвуючи гроші на нові продукти та послуги. Якщо ви схожі на більшість провидців, ви вперті. Вам не подобається, коли вам кажуть, що робити, і ви можете не захотіти чути, що ви не знаєте, чого насправді не знаєте.

Такий спосіб мислення створює ризик свідомого незнання. Фактично, якщо поставити під сумнів деякі з речей, у які ви вірите, ваш бізнес може стати кращим. Ви розглядали можливість найму консультанта, з'ясування чесної думки працівників чи проведення опитування серед споживачів?

Ось короткий список найпоширеніших помилок. Постарайтеся змінити свій спосіб мислення та працювати краще у майбутньому.

Припущення №1

Ви вже зарекомендували себе у своїй галузі

Одне з підприємств, яким я керую – це піцерія, яка працює вже 10 років у місті з населенням близько 5 тис. осіб. Декілька років тому, коли я ходив по магазинах поблизу, я зустрів власника магазину і згадав про свій бізнес. «Я ніколи не чула про це місце. Де?», – відповіла вона. Я провів її до дверей магазину і показав їй ресторан.

Я здогадувався, що не всі в місті чули про мою піцерію. Це було добрим нагадуванням про те, що треба продовжувати намагатися виділитися, навіть якщо конкуренція була невисокою. Ваші продажі можуть постраждати від вашої невідомості, навіть якщо ви цього не усвідомлюєте.

Припущення №2

Ти кращий

Я ще не зустрічав підприємця, який не вірив би, що його продукт найкращий. Я не виняток і знаю, що в мене чудовий бізнес. Думаю, ви скажете те саме про свій бізнес. Однак тут є величезна проблема – ви, мабуть, думаєте, що робите все ідеально і нічого покращувати.

Однак є більша ймовірність, що ви не зможете судити самі. І навряд чи ви самі дізнаєтесь та виправите те, що робите неправильно. Коли справа стосується дітей, це схоже на спробу бути неупередженим. Довіртеся кваліфікованому сторонньому. Почніть цю розмову неупереджено. Робіть все можливе, щоб думати над покращеннями, а не захищатися. Натомість спробуйте розширити кругозір, щоб приймати правильні рішення, коли істину нелегко прийняти.

Припущення №3

Усі у вашій фірмі віддані їй так само, як і ви

Немає жодних сумнівів у тому, що ваше бачення майбутнього належить вам особисто. Ви можете вірити, що ваші співробітники повинні бути зацікавлені в успіху компанії не менше за вас. Таке поєднання може мати негативний ефект.

Члени вашої команди можуть бути дуже зацікавлені у спільній роботі, але вони ніколи не підуть на такі ж жертви, як ви, задля досягнення вашого бачення. Не обтяжуйте своїх співробітників такими очікуваннями. Натомість, поєднайте своє бачення з них. Дізнайтесь, що для них означає компанія. Чи бачать вони можливість розвитку та прогресу? Чи задоволені вони своєю роботою? Знайдіть свої спільні цілі та об'єднайте їх. Так ви знайдете співробітників, які при необхідності пройдуть через цегляну стіну для вас та розвитку бізнесу.

Припущення №4

Потрібно працювати для всіх

Коли ви намагаєтеся працювати для всіх, ви можете не працювати ні на кого. Ви станете незамінними для клієнтів, і у вас з'являться віддані шанувальники, якщо ви чітко вкажіть, кому ви хочете бути корисним своїм існуванням. Таким чином, ваша компанія залучатиме людей, які виходять за рамки поставленої мети. Думайте про них як про бонус, але ніколи не забувайте, на кого ви ставите за мету працювати. Коли ви звузите свій фокус, ваша реклама стане більш конкретною. Товари стануть кориснішими. А бізнес буде успішнішим.

Раніше ми поділилися інформацією про те, яким бізнесом займатися в даний час.

Автор: Олександр Бєлов