09-11-2020

Яким бізнесом займатись нині?

бачення

Процес розвитку людства від первісного до інформаційного суспільства пройшов через кілька епох: сільськогосподарську, індустріальну та ринкову.

Хто мав багатство в ці епохи

  1. Первісна.
    Багатими та впливовими були вожді племені. Вони мали кам'яні знаряддя для отримання вогню та копання колодязів. Саме власники знарядь та інструментів ставали головними у племені.
  2. Сільськогосподарська.
    Хто мав землю і інструменти для її обробки, той поступово ставав поміщиком, тобто багатою людиною.
  3. Індустріальна.
    Почали відкриватися підприємства, заводи, заводи. Той, хто мав природні ресурси, знаряддя, інструменти, ставав босом. Саме власники фабрик, заводів, копалень ставали багатими.
  4. Ринкова економіка.
    Особливістю цієї епохи стало наявність великої кількості товарів та послуг. І в цей період став володіти багатством той, хто володів каналами для їхнього просування.

Сучасний час не є винятком. Багатство йде тим людям, які створюють мережі магазинів, кафе, ресторанів, супермаркетів. Приклад тому компанія Walmart. Її річний оборот становить понад 485 мільярдів доларів, має понад 11 700 гіпермаркетів та універсамів у різних країнах. Маючи таку мережу магазинів – систему розповсюдження товарів, гроші заробляють дуже швидко. Інший приклад отримання доходів – послуги стільникового зв'язку чи інтернет.

Виходячи з цього, можна дійти невтішного висновку: хто створює мережі просування товарів та послуг, має багатством.

Яким бізнесом краще займатися в даний час і який принесе мільйони за мінімальних інвестицій та часткової зайнятості? Звісно ж, вільне підприємництво. Зробивши вибір на користь цього виду, ви вибираєте носій для вашого багатства. Це може бути МЛМ, фірми, бензиновими картками, і навіть «каси взаємодопомоги», схожі фінансові піраміди та інші фірми мережевого маркетингу. Найголовніше, щоб компанія мала хорошу репутацію та працювала легально.

Раніше ми розповіли про затребуваних бізнес-проектах на європейському ринку.

Автор: Олександр Бєлов