21-05-2018

Майбутнє підприємництва та віртуальна реальність

віртуальна реальність

Дослідники прогнозують, що до 2025 року буде використано майже 140 мільйонів гарнітур VR, з яких 90 відсотків будуть мобільними. Освоєння концепції віртуальної реальності може здатися складним завданням, але насправді підприємці та засновники стартапів уже впроваджують тактику онлайн-маркетингу, що відкриває шлях для легкого впровадження технології.

Сьогодні онлайн-компанії пропонують цікавий контент, беруть участь у каналах соціальних мереж та добираються до клієнтів через цілеспрямований маркетинг. Виявляється, основи успішного ведення бізнесу у світі, в якому домінує віртуальна реальність, мабуть, залишаться незмінними.

Повністю занурений досвід

У нашому 2D світі компанії позиціонують себе в інтернеті з ім'ям, логотипом, квітами та шрифтами на веб-сайті чи сторінці соцмереж. Але найближчим часом досвід споживача в онлайн-бізнесі буде цілком захоплюючим. Завдяки комфорту свого будинку, споживачі зможуть практично протестувати чи скуштувати продукти, зв'язатися з власниками магазинів та замовити послуги, просто одягнувши гарнітуру. Компанії, що випереджають криву, використовують ці можливості. У 2016 році китайський гігант електронної комерції Alibaba оголосив про плани включити технологію VR до свого досвіду покупок в інтернеті. Його понад 400 мільйонів клієнтів незабаром зможуть купувати та тестувати продукти, зазнаючи віртуальних симуляцій фізичних вітрин.

Втілення

Останніми роками високотехнологічний маркетинг вибухнув через технологічні інновації. Сьогодні компанії на Facebook можуть бути такими ж точними, як орієнтація на споживачів через їхні життєві події, недавню поведінку покупців, політичну приналежність та багато іншого. Наприклад, Stitch Fix персоналізує досвід своїх клієнтів за допомогою алгоритмів, що постійно вдосконалюються. З кожною покупкою, яку робить клієнт Stitch Fix, алгоритм стає розумнішим щодо людини, і в поєднанні з роботою стиліста Stitch Fix компанія відправляє предмети одягу відповідно до смаків індивіда. У світі, де домінує віртуальна реальність, споживачі зможуть прогулюватися проходами з певними для них продуктами. Вітрини онлайн-бізнесу будуть представлені по-різному в залежності від уподобань та антипатій клієнта, колірних уподобань та музичних уподобань.

Безпосередня інформація

Розробники продовжують скорочувати тертя інформаційного потоку між споживачами та стартапами. Онлайн-присутність бізнесу починалася як статичний веб-сайт, демонструючи зображення та інформацію, але надаючи мало можливостей для прямого спілкування. Бізнес став динамічнішим, дозволяючи споживачам безпосередньо спілкуватися з власниками бізнесу та взаємодіяти з ними. В даний час відвідувачі сайту можуть зв'язатися з консультантами магазинів у різний спосіб: чат, SMS або навіть Facebook Messenger, який штовхає чатботів, щоб спілкуватися зі споживачами, навіть коли консультанта немає на місці. Оскільки віртуальна реальність стає універсальною, споживачі зможуть підключити гарнітуру та негайно поговорити з власником магазину або голографічним чатом, який виглядає як власник чи співробітник. Перешкоди по дорозі розкриваються.

Чому це стосується підприємців?

Віртуальні вітрини вже тестують великі підприємства. Підприємці та власники малого бізнесу повинні подумати про те, чи може стати раннє ухвалення технології життєздатним маркетинговим рішенням для свого бізнесу. Стартапи, які успішно представляють себе в мережі, і з'єднуються з клієнтами завдяки гнучкому обслуговуванню клієнтів та візуально привабливому контенту, будуть краще оснащені, щоб досягти успіху в майбутньому, де домінуватиме VR.

Автор: Олександр Бєлов