23-02-2019

Що потрібно знати перед тим як орендувати офіс?

офіс

Коли шукаєте новий будинок для компанії, важливо враховувати низку факторів. Тут оренда офісів в Одесі представлена ​​великою кількістю відповідних варіантів. Але при виборі певного приміщення необхідно керуватися низкою принципів, щоб потім не витрачати багато часу, сил і грошей на новий переїзд.

Розміщення

Перед пошуком конкретного варіанта подумайте, де нерухомість повинна розташовуватися. Зважайте на доступність транспортної розв'язки, наскільки ви будете близько розташовані до постачальників. Якщо ви активно працюєте з прямими клієнтами, краще орендувати приміщення у центрі. Ваші клієнти повинні мати можливість швидко, легко знайти дорогу. І також враховуйте можливість потрапити в пробку.

Габарити

На одного працівника має припадати десять квадратних метрів загальної робочої площі. У ці метри не входять: кухня, серверна, комора та інші технічні приміщення. Якщо йдеться про оппенспейси, то на одного працівника достатньо шести квадратних метрів. Ці параметри розраховуються з урахуванням систем вентиляції. Не варто економити на просторі, адже це може негативно вплинути на роботу співробітників.

Наявність паркувальних місць

При виборі приміщення подумайте, де ви, ваші співробітники та клієнти зможуть залишити авто. Для клієнтоорієнтованої компанії особливо важлива наявність парковки, що охороняється. Інакше кожен приїзд вашого клієнта в офіс супроводжуватиметься його роздратуванням, труднощами та регулярними запізненнями.

Клас нерухомості

Усього є три класи будівель: А, В і С. Чим вище клас, тим якісніший об'єкт нерухомості перед вами. До класу А зараховують нові споруди, що будувались із якісних матеріалів. В – це непогані бізнес-центри, які за характеристиками дещо програють класу А. С – склади, які переобладнали в офіси. Вони не мають систем кондиціювання та інших необхідних речей.

Що робити перед укладанням договору?

Перед тим, як підписати договір оренди, поспілкуйтеся з власником нерухомості. Він має надати вам документи, що підтверджують власність. Також важливо дізнатися, які додаткові послуги може надати власник будівлі. Найчастіше у солідних бізнес-центрах є велике паркування, рецепція, місце для розміщення реклами на будівлі, банкомати та інші важливі речі.

Перед підписанням договору уважно прочитайте, що належить до орендної ставки. Власник або компанія, що управляє, можуть переглянути ставку, проте це робиться не частіше разу на рік. Можливості збільшення мають бути прописані у договорі. Якщо ви орендуєте частину будівлі, зверніть увагу на наявність коридорного коефіцієнта. Він може додати до вартості близько 10%.

На додаток до вищесказаного, вивчіть досвід інших підприємців, щоб уникнути повторення поширених помилок під час оренди офісу.

Автор: Олександр Бєлов