23-01-2020

Як низькі ціни завдають шкоди вашому бізнесу?

низькі ціни

Ціноутворення на продукти та послуги відіграє важливу роль у просуванні та підтримці вашого бізнесу. Низька ціна на продукти – майже стандартна ситуація для більшості власників бізнесу.

Процес формування цін на ваші продукти та послуги, можливо, є одним з найхитріших речей, які ви повинні робити, коли починаєте бізнес чи оновлюєте маркетингову стратегію.

Незважаючи на те, що важко досягти вигідних цінових показників, незаперечно важливо правильно зробити цей крок. Правильне визначення ціни – основа прибутку.

Низька ціна, низький прибуток

Хоча це очевидно, це все ж таки одна з найпоширеніших помилок підприємців при відкритті свого бізнесу. «Дешевше» – це відповідь, яку більшість малих підприємств дають своїм конкурентам, щоб завоювати частку ринку. Усвідомте, що зниження ціни не є розумним способом ведення бізнесу, тому що завдяки дизайну це значно знижує ваш прибуток. Ви повинні працювати на мінімальній маржі, вам доведеться продавати все більше і більше, щоб підтримувати свій бізнес.

Щоб заробляти гроші, потрібно багато часу

Підприємствам, які високо цінують свої послуги та продукти – підкріплюючи їх безліччю таких речей, як чудова якість продукту, непереможна унікальна торгова пропозиція тощо. Доводиться продавати меншу кількість продуктів завдяки високій маржі. Якщо ви виставите свій продукт або послугу за низькою ціною, то в результаті ви продасте набагато більше, ніж ваші конкуренти, щоб отримати той самий дохід з тими ж чи більшими зусиллями, ніж вони.

Завжди дешево

Як тільки ви встановите ціни і почнете вести бізнес таким чином, ви, напевно, ніколи не зможете оцінити себе інакше, ніж у цінах, які ви вибрали спочатку. Коли ви деякий час ведете бізнес із вибраними вами цінами, ви встановлюєте моделі, до яких звикли ваші клієнти та галузь загалом. Ви не можете змінити ціни на півдорозі, якщо у вас немає вагомих причин, таких як перегляд продукту/послуги, новий USP і т.д.

Розведення іміджу бренду

Дорожнеча відразу змушує задуматися про успішний імідж бренду. Якісні речі мають свою ціну, і коли ви віддаєте щось дешево, зображення, яке несе цей продукт, не відповідає нормі або марно.

Важко підтримувати бюджет

Коли ви продаєте товари чи послуги за низькою ціною, витрати практично не покриваються, зарплати часто пропускаються, продавці та постачальники не платять місяцями. Адже ви не хочете такої ситуації, чи не так? Пам'ятайте, що грошовий потік допомагає підтримувати бізнес, а продукти з вищими цінами допомагають вам це зробити.

Раніше ми опублікували статтю в якій розкриті основні правила та рекомендації щодо ведення бізнесу в період застою.

Автор: Олександр Бєлов