21-08-2019

Закони та правила бізнесу

правила бізнесу

Безліч розумних книг про те, як вести бізнес, вкотре підтверджують, що це певною мірою наука, де працюють встановлені аксіоми та правила. Домогтися позитивного результату у підприємницької діяльності можна лише за умови виконання тих самих законів, хто б що не говорив.

Отже, запам'ятовуйте, без чого не буває справжнього бізнесу:

  1. Перше основне правило - "гроші вперед".
    Ніколи не варто погоджуватися, навіть якщо вам присягаються, змінювати вимогу «всю суму вперед». У магазині ви не можете отримати покупку на руки, а розрахуватися за неї через тиждень, тож чому клієнт пропонує вам заплатити завтра, післязавтра.
  2. Не буває бізнесу на довірі – погано закінчується.
    Тому необхідно чітко розділяти звичайне життя та ділову сферу. Вимагати гроші вперед, зовсім не означає демонструвати свою жадібність і скупердяйство, це лише виконання правил бізнесу.
  3. Цікава ідея – основа будь-якого бізнесу.
    Як ви розумієте, якщо ви оригінальні в бізнесі, ідея актуальна для сучасних реалій і цікава не лише вам, а й оточуючим, справа житиме.
  4. Слово бізнесмена має бути виконане.
    Якщо ви даєте обіцянку і не бажаєте уславитися пустомелем, виконуйте всі озвучені домовленості. Навіть якщо обіцяне загрожує вам фінансовими витратами, будьте вірні своєму слову, адже імідж компанії, дорожчий за гроші.
  5. Все потрібно оформляти документально. Будь-які угоди з партнерами, постачальниками та покупцями оформлюйте на папері. Вірити не можна нікому, і навіть якщо біля витоків бізнесу ви не один, розділяйте частки документально. Якщо не хочете втрачати бізнес та друзів звертайтеся до нотаріуса.
  6. У бізнесу один хазяїн.
    Партнерство штука складна, і якщо ви знаєте приклади справжніх команд, де немає розбіжностей, це скоріше виняток із правил. Як правило, навіть ті, хто працював, не знаючи бід душа в душу, зі збільшенням прибутків та зростанням фірми, стикається з труднощами. Тому найкращий варіант – розпочинати бізнес самому.

Якщо дотримуватись переліку цих нехитрих правил, успіх не змусить себе довго чекати!

Нагадаємо, для людини, яка дбає про репутацію своєї компанії, важливо вміти правильно вести ділову телефонну розмову. Дізнатися кілька порад, наслідуючи які у клієнта створиться позитивне враження про вас як про професіонала, можна в цій статті.

Автор: Олександр Бєлов