21-02-2019

Як бізнес надає клієнту безкоштовну доставку

безкоштовна доставка

Клієнти готові на збільшення терміну доставки замовлення (товару) до дверей, якщо вони безкоштовні. І бізнес з огляду на це бажання по-різному вирішує для себе питання з подібною послугою. Про це пише Retailers.ua.

Безкоштовна доставка клієнтам замовлень та товарів здійснюється бізнесом в Україні за рахунок наступних схем:

  1. Зниження маржі.
  2. Інвестиції.
  3. Мінімальна ціна замовлення (товару).

Delivery helper в Розетка Євген Глазов:

«Деякі магазини включають доставку до націнки товару. Але найчастіше це відбувається за рахунок зниження маржі рітейлера на конкретний товар. А також доставка одного товару може дотуватись за рахунок маржі іншого».

CEO Eda.ua Євген Казанцев:

«На ресторанному ринку більшість закладів доставляє клієнтам їжу безкоштовно, тобто витрати компенсуються за рахунок маржі або за рахунок інвестицій. У випадку із сторонніми службами доставки, якщо розмір комісії дозволяє покривати витрати, включаючи вартість доставки, то доставка може бути безкоштовною. В іншому випадку доставка буде платою або можуть знадобитися інвестиції для покриття мінусу».

Також компанії покривають витрати на безоплатну доставку за рахунок встановлення мінімальної ціни замовлення чи вартості товару. Завдяки цьому бізнес не працює на збитки. У мережі піцерій Domino's в Україні можуть забезпечити безкоштовну доставку за мінімальної суми замовлення 145 гривень.

Директор з маркетингу в Domino's Україна Павло Кожухар:

«Якби ми використовували аутсорс на доставці - у ланцюжку була б комісія сервісу агрегатора, яку платив би і клієнт (доставки платні) і фуд-партнер (у агрегаторів схема роботи з комісією з партнерів)».

Раніше був опубліковано матеріал про те, як забезпечити найкраще обслуговування клієнтів малого бізнесу і що для цього потрібно знати.

Підготував: Олександр Бєлов