17-11-2021

Ефективна презентація товару чи послуги у продажу

презентація

Потенційного клієнта недостатньо проінформувати про характеристики продукту. Висока конверсія та швидкий продаж залежить від правильної презентації товару чи послуги.

  1. З'ясування потреби.
    Вам потрібно підібрати відповідні аргументи для кожної групи людей, враховуючи їхні бажання та можливості. Наведіть приклади вигоди того чи іншого товару, щоб клієнт уже подумки ним користувався. Це основна база для якісного продажу.
  2. Порівняння дешевого та дорогого сегменту.
    Залежно від цільової аудиторії слід пропонувати відповідний продукт. Наприклад, розпочати презентацію можна з дешевого товару та плавно переходити на більш дорогий сегмент, обґрунтовуючи його переваги.
  3. Робота з запереченнями.
    Прекрасно використати заперечення разом із презентацією. Наприклад, це може звучати так: «У цьому телевізорі немає функції Wi-Fi, тому що її можна замінити Smart приставкою, і заощадити кілька тисяч.».
  4. Правильно підібрано аргументи.
    Більшість людей сумніваються і дуже довіряють консультантам, оскільки це особи, зацікавлені у продажах. Презентуючи послугу, додайте до неї кілька відгуків реальних користувачів чи статичних показників. Також підійдуть думки сторонніх людей, відповідні сертифікати якості та інші факти здатні переконати до покупки.
  5. Приємні бонуси для покупця.
    Заманюйте акціями, розпродажами, подарунками та іншими приємними сюрпризами покупця. Це допоможе йому порівняти ціни з конкурентами та зробити правильний вибір.
  6. Дія.
    Після презентації можна запропонувати покупцеві приміряти товар, увімкнути його, зробити тест-драйв тощо. Підійдуть будь-які способи для того, щоб залучити клієнта до використання продукту. Успіх продажу гарантований на 85%, адже спробувавши товар у використанні, не кожен захоче повернути його назад в магазин.
  7. Завершення правочину.
    Останній заключний етап підтверджує, що презентація виконана правильно та якісно. Після цільової дії ви можете поставити запитання покупцю: «Оформляємо угоду?». Найчастіше відповідь позитивний. Але цей спосіб потрібно використовувати з обережністю, лише в тому випадку, якщо ви впевнені, що клієнт готовий купувати.

Раніше ми розповіли про три потужні психологічні способи залучення клієнтів.

Автор: Олександр Бєлов