15-10-2018

Основи експлуатації магазинів та торгових точок

магазин

Нормальне функціонування підприємства торкається величезну кількість господарських питань, від вирішення яких часто безпосередньо залежить сама профільна діяльність такого підприємства.

Здійснюючи щоденний торговельний процес, магазини та торгові точки активно використовують системи опалення, кондиціювання, водопостачання, каналізації, вентиляції, які, відповідно, потребують періодичного або постійного обслуговування.

Відповідно, підтримка приміщень у технічно справному стані, завдяки яким не лише продовжується їх експлуатаційний термін, але також підтримується презентабельний зовнішній вигляд, що часто безпосередньо впливає на ефективність робіт, що проводяться в них – це невід'ємний атрибут всього підприємства.

Не є винятком і офісні приміщення. Експлуатація офісу, продуктивність та ефективність виконання комерційної діяльності у ньому також безпосередньо залежить від його технічного обслуговування.

Хто виконує технічне обслуговування магазинів та торгових точок?

Здійснення технічного обслуговування можливе як силами самого підприємства (магазину, торгової точки), так і сторонніх підрядних організацій, що спеціалізуються на цьому виді діяльності, що мають свій штат кваліфікованих співробітників та відповідне обладнання, та з якими магазин попередньо укладає договір на разове та постійне техобслуговування.

Але також поширений практично варіант, у якому часткове обслуговування виконують співробітники самого магазину (наприклад, прибирання приміщень), а решта – підрядні організації (наприклад, встановлення і обслуговування камер відеоспостереження).

Експлуатація магазину залежить від якості обслуговування. Виконання у термін та на належному рівні обслуговування дає магазину можливість здійснювати повноцінну комерційну діяльність, сприяє припливу клієнтів, усуває виникнення позаштатних та аварійних ситуацій, нормалізує торговий процес, покращує взаємодію всього штату працівників, прискорює сам процес продажу, що благотворно в кінцевому підсумку позначається на прибутку самого магазину.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал, що ж таке вітрина для сучасного магазину та як її оформлення сприяє залученню потенційних покупців та споживачів.

Автор: Олександр Бєлов