11-05-2018

Вітрина – імідж магазину

вітрина

У цій статті поговоримо про те, що таке вітрина для сучасного магазину? Насамперед, для будь-якого магазину це дуже серйозний засіб позиціонування фірмового бренду на ринку, дуже потужний спосіб створення у потенційного споживача уявлення про асортимент товарів і послуг, які надає магазин.

Поза всяким сумнівом, правильне оформлення вітрини може сприяти залученню потенційних покупців та споживачів. А також може формуватися загальний імідж магазину: чи це буде елітна торгова точка чи магазин для масового споживача? У свою чергу оформлення магазину буде і непрямим інструментом ціноутворення та формування всієї маркетингової політики компанії в цілому.

Той чи інший бренд, чи компанія, яка виробляє якісь товари і містить власну мережу магазинів, у різних містах і навіть у різних країнах, найчастіше оформляє вітрини у магазинах у єдиному стилі. Тому що дуже важливо мати єдине стилеутворення у різних торгових точках. Тому що саме тоді створюється спільна маркетингова та рекламна кампанія магазину. Вітрина - це не просто красиво і художньо оформлений простір за шибкою, але і дуже важлива складова рекламної стратегії всього магазину.

Як створюється композиція вітрини? Насамперед, це або розміщення будь-якого великого товару чи групи товарів. Композиційний центр може виділятись кольором, тобто створюються якісь колірні акценти (наприклад, на нейтральному тлі). Або це може бути яскравіше освітлення, ніж основна частина вітрини. Або можуть використовуватись якісь незвичайні ефекти, які завжди може створити декоратор при оформленні.

Зрозуміло, дуже багато потенційних споживачів і просто перехожих милуються красиво прикрашеною вітриною. Адже не можна забувати про те, що вітрина, плюс до всього, є і просто прикрасою того чи іншого міста. Звичайно ж, на оформлення вітрини йде дуже багато часу, сил та економічних витрат, у тому числі.

Автор: Олександр Бєлов