14-05-2021

Як правильно робити знижку у магазині?

знижки у магазині

Знижки - найпоширеніша помилка багатьох бізнесменів-початківців. Цей метод хороший у період сезонних розпродажів, коли потрібно очистити місце в магазині для нової колекції. Але бездумно і всім підряд давати знижки – такий підхід насторожує і клієнт має багато запитань. Найпоширеніший: «Якщо мені дають таку велику знижку, значить націнка була в рази більша? За що ж я маю так переплачувати?»

Знижки добре давати як бонус, приурочений до подій. Наприклад, компанія надає 10% знижку до своєї ювілейної дати – їй 10 років. Це, дуже позитивно сприймається клієнтами. Або - масажні столи, куплені онлайн в інтернет-магазині коштують на 5% дешевше, ніж куплені в медичному салоні цієї ж фірми. Сезонні знижки - розпродаж шуб за весняними цінами.

Добре сприймаються знижки на пред'явника, яких можна віднести тимчасову знижку, у години роботи підприємства, коли зовсім мало покупців, знижку на виставлені зразки, знижку на передоплату, залишкові знижки. Наприклад, 20% знижка на залишки товару. Оптові знижки можна давати як накопичувальні за вибраний обсяг чи велику партію.

Дуже позитивно сприймаються знижки за особистісною ознакою – новоселам, молодятам, іменинникам, пенсіонерам. Ігрові знижки завжди вітаються клієнтами. Взагалі будь-яка гра, лотерея, вікторина - чудова рекламна фішка. Наприклад, усім закоханим у лютому знижка 14%. Відмінна знижкова знахідка, пов'язана з найменуванням підприємства – у готелі «Скорпіон»: всім Скорпіонам (за знаком зодіаку) знижка. Салон «Наталія»: всім Наталіям знижка чи подарунок. Сенс зрозумілий.

Потрібно пам'ятати, що знижка навіть на 1% завдає шкоди підприємству, а для клієнта зовсім непомітна. Саме тому щоразу, збираючись просувати свій товар за допомогою знижки, слід зважити всі плюси та мінуси такої постановки питання.

Раніше ми розповіли про незвичайних магазинахтовар яких сильно виділяється, привертаючи увагу нових клієнтів.

Автор: Олександр Бєлов