13-05-2020

Простий спосіб для будь-яких компаній економії на оренді офісів

архів

При оренді офісних приміщень завжди хочеться якнайбільше заощадити. На чому можна заощадити – на квадратних метрах приміщення, що орендується, адже платити доводиться саме за їх кількість.

Як заощадити?

Найраціональнішим варіантом економії квадратних метрів – скорочення витрат на зберігання документів.

Багато компаній, незважаючи на їх види діяльності, мають свої архіви, де зберігають документацію декількох років. Але для зберігання потрібні додаткові площі, а за які також необхідно платити. Якщо обсяги архівних документів великі, то компанія потребуватиме і спеціаліста з архівних справ, який організує зберігання документації і якому також треба платити зарплату.

Сьогодні ці проблеми можна вирішити. Існують спеціальні компанії, які пропонують послуги із зберігання архівів. Це може значно зменшити витрати на оренду приміщення. Ця сфера діяльності ще у фазі формування і тому такі організації обмежені за кількістю.

Вартість послуги

На вартість послуг можуть впливати такі фактори, як відстань від центру міста, рівень і якість обслуговування. Звертаючись до такої компанії, потрібно ретельно узгодити які послуги входитимуть у вартість. А якщо ви плануєте скористатися послугами на тривалий термін, то обов'язково треба обговорити і знижки: у таких випадках на них можна розраховувати.

Вимоги до приміщень архіву

У приміщенні, де зберігаються папери, повинен дотримуватись строгий температурний режим. При вологій температурі частина документів може бути втрачена. Також бажано, щоб у приміщенні були високі стелі – не нижче 5 метрів, міцні для навантаження полиці. Приміщення повинне мати систему пожежогасіння, яка працює в автоматичному режимі. Дотримання цих вимог – одна з переваг таких організацій, тому що в офісі такі умови не завжди можна створити.

Архівне обслуговування

Послуга архівного зберігання майже завжди комплексна. Це означає, що компанія не тільки зберігає папери, а й за необхідності знаходить потрібні документи та доставляє до офісу. Архівне обслуговування майже завжди включено у послугу, але іноді за це потрібно платити додатково.

Нагадаємо, завдяки розвитку нових форматів оренди офісних приміщень, малий бізнес отримав можливість проведення ділових зустрічей з клієнтами у відмінно розташованому та презентабельному офісі. Про нові формати офісних приміщень ви можете дізнатися з цієї статті.

Автор: Олександр Бєлов