12-08-2019

Унікальні бізнес-ідеї: найдивовижніші магазини світу

залучення грошей

Можна з упевненістю сказати, що здатність креативно мислити в бізнесі грає неймовірно важливу роль, і саме люди творчі (звісно, ​​при поєднанні творчої думки з діловими якостями) досягають найкращих результатів. Адже для того, щоб виділитися серед конкурентів, або взагалі - привнести на ринок якийсь новий продукт, необхідно стати свого роду творцем. Що без творчого потенціалу неможливо.

Сьогоднішня стаття якраз буде присвячена плодам такого творчого підходу в бізнесі – ми розглянемо унікальні ідеї, завдяки яким підприємцям, а саме, господарям магазинів, вдалося зробити останні ексклюзивними та значно привабливішими для клієнтів. Звичайно, це далеко не повний перелік незвичайних магазинів, а лише мала вибірка. Яка, проте, здатна продемонструвати, наскільки взаємовигідними можуть бути креативність та бізнес.

  1. Найчесніший магазин. Родом він із Норвегії. Точніше, йдеться про цілу мережу спеціальних магазинів, які розташовані на території земель місцевих землевласників та тваринників. У них можна придбати найсвіжіші натуральні продукти – від грибів, фруктів та овочів до живого птаха та обробленого м'яса. «Однак, що тут унікального?», – запитаєте ви. Відповідаємо: у цих магазинах немає продавців та відеоспостереження. Зовсім. Так-так, є товар, розкладений на прилавках із наклеєними цінниками, є ваги, є дрібниця (щоб клієнт сам собі зміг відрахувати здачу), а от продавців – ні. Самообслуговування у найповнішому значенні цього слова. Розрахунок зроблено на виняткову чесність самих покупців, ну а власники - тобто фермери - у цей час спокійнісінько займаються господарством. Таким чином, підприємець економить на продавцях, а покупець буде впевнений, що його не обвісять.
  2. Знижки, від яких паморочиться в голові. У Ванкувері відомий брендовий магазин одягу GAP одного разу вирішив через великі знижки провести відповідну події акцію. Напевно, її автори розсудили так: «якщо плануються запаморочливі знижки, необхідно і придумати щось запаморочливе». Такі вигадали: у день акції манекени в магазині, дзеркала, понад сто моделей одягу, логотипи фірми перевернули нагору ногами. Більше того – навіть машини на парковці та довколишній кіоск, що торгує фастфудом – і ті перевернули. Чи потрібно говорити про рекламний ефект, проведений такою креативною акцією?
  3. Кросівки Гулівера. Не менш потужний візуальний ефект справляє й інший магазин – цього разу із Голландії. Йдеться про фірмовий магазин Adidas. Втім, магазином у звичайному розумінні слова він є лише зсередини – продавці, одяг, прилавки тощо – тут все без змін. Але зовні замість звичного торговельного закладу ви побачите величезну коробку із взуттям! Роль даху магазину виконує трохи зсунута вбік кришка від взуттєвої коробки, з якої звисають великі шнурки. Що створює ефект величезних кросівок, що знаходяться всередині. Загалом не магазин, а гігантська коробка з кросівками Гулівера!
  4. Фасад у ролі вітрини. Усі ми звикли, що рекламні зразки товарів усі магазини виставляють на вітринах. Але як би ви відреагували, якби побачили магазин, весь фасад якого є однією суцільною вітриною? Саме таким чином використав фасад чотириповерхового магазину велосипедів, що у Німеччині, Пітер Хорстманн – його власник. Тобто він просто покрив фасад торгової будівлі «килимом» зі ста двадцяти моделей веломашин, що є в асортименті. Що допомогло йому різко підняти показники продажів (хто б сумнівався!).
  5. Завершує на сьогодні унікальні ідеї зі світу дизайну магазинів торговельний заклад із Цюріха, який займається продажем сумок Freitag. Тут незвичайно майже все: і сам товар (усі сумки виконані з вантажівкових тентів, а роль ручок виконують ремені безпеки), і магазин (він складається з сімнадцяти колишніх вантажних контейнерів), і незвичайний інтер'єр.

Якщо ви також володієте магазином, чому б не надихнутися подібними ідеями та не спробувати унікальним чином наголосити на якійсь особливості свого закладу?

Раніше АН BFS опублікувало матеріал в якому розповідається про вісім найнезвичайніших бізнесів з усього світу.

Автор: Олександр Бєлов