Унікальні бізнес-ідеї: найдивовижніші магазини світу
Можна з упевненістю сказати, що здатність креативно мислити в бізнесі грає неймовірно важливу роль, і саме люди творчі (звісно, при поєднанні творчої думки з діловими якостями) досягають найкращих результатів. Адже для того, щоб виділитися серед конкурентів, або взагалі - привнести на ринок якийсь новий продукт, необхідно стати свого роду творцем. Що без творчого потенціалу неможливо.
Сьогоднішня стаття якраз буде присвячена плодам такого творчого підходу в бізнесі – ми розглянемо унікальні ідеї, завдяки яким підприємцям, а саме, господарям магазинів, вдалося зробити останні ексклюзивними та значно привабливішими для клієнтів. Звичайно, це далеко не повний перелік незвичайних магазинів, а лише мала вибірка. Яка, проте, здатна продемонструвати, наскільки взаємовигідними можуть бути креативність та бізнес.
- Найчесніший магазин. Родом він із Норвегії. Точніше, йдеться про цілу мережу спеціальних магазинів, які розташовані на території земель місцевих землевласників та тваринників. У них можна придбати найсвіжіші натуральні продукти – від грибів, фруктів та овочів до живого птаха та обробленого м'яса. «Однак, що тут унікального?», – запитаєте ви. Відповідаємо: у цих магазинах немає продавців та відеоспостереження. Зовсім. Так-так, є товар, розкладений на прилавках із наклеєними цінниками, є ваги, є дрібниця (щоб клієнт сам собі зміг відрахувати здачу), а от продавців – ні. Самообслуговування у найповнішому значенні цього слова. Розрахунок зроблено на виняткову чесність самих покупців, ну а власники - тобто фермери - у цей час спокійнісінько займаються господарством. Таким чином, підприємець економить на продавцях, а покупець буде впевнений, що його не обвісять.
- Знижки, від яких паморочиться в голові. У Ванкувері відомий брендовий магазин одягу GAP одного разу вирішив через великі знижки провести відповідну події акцію. Напевно, її автори розсудили так: «якщо плануються запаморочливі знижки, необхідно і придумати щось запаморочливе». Такі вигадали: у день акції манекени в магазині, дзеркала, понад сто моделей одягу, логотипи фірми перевернули нагору ногами. Більше того – навіть машини на парковці та довколишній кіоск, що торгує фастфудом – і ті перевернули. Чи потрібно говорити про рекламний ефект, проведений такою креативною акцією?
- Кросівки Гулівера. Не менш потужний візуальний ефект справляє й інший магазин – цього разу із Голландії. Йдеться про фірмовий магазин Adidas. Втім, магазином у звичайному розумінні слова він є лише зсередини – продавці, одяг, прилавки тощо – тут все без змін. Але зовні замість звичного торговельного закладу ви побачите величезну коробку із взуттям! Роль даху магазину виконує трохи зсунута вбік кришка від взуттєвої коробки, з якої звисають великі шнурки. Що створює ефект величезних кросівок, що знаходяться всередині. Загалом не магазин, а гігантська коробка з кросівками Гулівера!
- Фасад у ролі вітрини. Усі ми звикли, що рекламні зразки товарів усі магазини виставляють на вітринах. Але як би ви відреагували, якби побачили магазин, весь фасад якого є однією суцільною вітриною? Саме таким чином використав фасад чотириповерхового магазину велосипедів, що у Німеччині, Пітер Хорстманн – його власник. Тобто він просто покрив фасад торгової будівлі «килимом» зі ста двадцяти моделей веломашин, що є в асортименті. Що допомогло йому різко підняти показники продажів (хто б сумнівався!).
- Завершує на сьогодні унікальні ідеї зі світу дизайну магазинів торговельний заклад із Цюріха, який займається продажем сумок Freitag. Тут незвичайно майже все: і сам товар (усі сумки виконані з вантажівкових тентів, а роль ручок виконують ремені безпеки), і магазин (він складається з сімнадцяти колишніх вантажних контейнерів), і незвичайний інтер'єр.
Якщо ви також володієте магазином, чому б не надихнутися подібними ідеями та не спробувати унікальним чином наголосити на якійсь особливості свого закладу?
Раніше АН BFS опублікувало матеріал в якому розповідається про вісім найнезвичайніших бізнесів з усього світу.
Автор: Олександр Бєлов