12-03-2019

Нові моделі розвитку успішних торгових центрів у США

Трансформації у споживчих звичках у поєднанні із закриттям торгових центрів у США не є показником критичності ситуації в цьому сегменті нерухомості. Торгові центри ще мають майбутнє.

За даними ICSC (Міжнародній раді торгових центрів), нині на 20% торгових центрів у США здійснюють понад 72% усіх продажів, що свідчить про їхню конкурентоспроможність.

Сьогодні торговим центрам необхідно адаптуватися до змін у звичках купівлі, впроваджуючи нові моделі розвитку.

Поєднання торгового простору з розважальною частиною

Супермаркет American Dream Miami загальною площею 580 тис. кв. м. стане схожим на Діснейленд, віддавши більшу частину приміщень розважальним закладам, включаючи парк розваг, аквапарк та критий лижний схил.

American Dream Miami

ТРЦ Westfield Century City у Лос-Анджелесі загальною площею 120 тис. кв. м. вибрав музичні розваги. Було створено відкритий майданчик площею 1,7 тис. кв. м., де проводяться концерти живої музики та інші заходи.

Вестфілд Сенчурі Сіті

Подібним чином надійшли до ТРЦ Partridge Creek у Детройті, де кілька разів на тиждень відбуваються музичні виступи.

Спеціалізація на певних нішах

ТРЦ Life Time Center площею 26,5 кв. м. у Бостоні орієнтований на здоров'я та фітнес. Його відвідувачі можуть піти до спортзалу, відвідати медичний центр, спа-салон, пройти косметичні процедури, поїсти корисні продукти та проводять у ТРЦ цілий день.

Life Time Center

Спеціалізація на топових брендах класу люкс

ТРЦ просто неба Bal Harbour Shops у Майамі площею 41,8 тис. кв. м. є одним із найуспішніших торгових центрів у світі. Він приваблює заможних туристів із усього світу. Bal Harbour має лист очікування топових брендів класу люкс, які хочуть стати його частиною. На даний момент йде розширення торгового центру ще на 31,6 тис. кв. м.

Магазини Bal Harbor

Сьогодні торгові центри ототожнюються із громадськими приміщеннями, житловими просторами, готелями, офісами та місцями для спільної роботи, послугами охорони здоров'я та краси, тренажерними залами, громадським харчуванням, місцями проведення різноманітних заходів та розваг.

Раніше повідомлялося про те, що у 2018 році розвиток роздрібної торгівлі продовжився та не сповільнився. При цьому потрібна реконструкція та оновлення існуючих торгових центрів.

За матеріалами UTG