11-01-2019

Оновлення існуючих ТЦ стане основою майбутніх успіхів

Торговий центр, Кейптаун

У 2018 році розвиток роздрібної торгівлі продовжився та не сповільнився. При цьому потрібна реконструкція та оновлення існуючих торгових центрів.

Головною тенденцією 2018 року залишається зростання електронної комерції, яка зараз становить близько 10% європейського роздрібного ринку. Ці зміни впливають діяльність власників існуючих торгових центрів.

Сьогодні споживач, сім чи сімдесят років, робить покупки в інтернет-магазинах. Від експансії глобальних гравців Amazon і Alibaba найбільше постраждали США, але це не означає, що торгові центри Європи перебувають у безпеці. виживають лише найсильніші.

Думка Аморі де Кромбрюгге, директора з інвестицій компанії AG Real Estate (Бельгія):

Тому реконструкція стане основою майбутніх успіхів.

У зв'язку з цим необхідно перетворити вчорашні торгові центри. у завтрашні магазини, де люди збираються відчути ритм життя, грати, працювати і, звичайно ж, робити покупки.

Кожен торговий центр має свою індивідуальність та своїх клієнтів. Знання клієнтів, розуміння та передача ідентичності бренду в архітектурі, склад орендарів, оперативне управління та маркетингові зусилля є стратегічно важливими для досягнення успіху.

Рітейлери і орендодавці повинні в цій ситуації, що швидко змінюється, виступати в якості партнерів. Вони повинні не лише домовлятися про умови оренди, а й взаємодіяти, обмінюватися знаннями та досвідом для оптимізації та спільного створення середовища роздрібної торгівлі, в якому вони обоє хочуть бути успішними.

Раніше видання ACROSS Magazine повідомило у тому, як підвищити дохідність ТРЦ.

За матеріалами Журнал ACROSS