12-10-2018

Як підвищити прибутковість ТРЦ

торговий центр

Комплексна реструктуризація орендарів – ефективний інструмент підвищення прибутковості ТРЦ.

Сьогодні, на тлі закриття багатьох великих торгових центрів у США, інвестори та власники торгової нерухомості в Європі, побоюючись повторення американського сценарію, проводять незалежну експертизу активів та консультації щодо управління інвестиційною діяльністю.

Як пише Журнал ACROSSБагато власників європейських торгових центрів, ухваливши рішення зберегти в своїх портфелях кращі активи та підвищити їх ефективність, звертаються до професійних консультантів. Ті, своєю чергою, під час проведення експертизи об'єктів, дійдуть висновку необхідність оновлення пулу орендарів на шляху зростання прибутковості об'єктів.

За словами Штеффена Хофманна, керуючого партнера iMallinvest Europe GmbH, комплексна реструктуризація орендарів, виконана фахівцями, навіть у разі малих торгових центрів практично завжди дає позитивні результати.

Без сумніву, діяльність кожного торговельного центру передбачає постійний аналіз бізнесу, суттєву роль у якій займають аналіз орендарів, що діють, і пошук нових брендів на ринку, позначають у компанії UTG – провідному консультанті на ринку торгової нерухомості в Україні.

Позиція директора компанії UTG Євгена Локтіонова.

«Справді, найчастіше для того, щоб ТРЦ набув «нового дихання», необхідно провести аналіз відповідності концепції об'єкта до цільової групи відвідувачів. Внаслідок чого можна виконати невелику реконструкцію з посиленням пулу орендарів, що призводить до підвищення прибутковості як рітейлерів, так і власників об'єкту».

Раніше повідомлялося про найкращі торгово-розважальні центри в Україні.

Підготував: Олександр Бєлов