18-06-2013

Глобальні рітейлери виходять в Україну, минаючи відкриття магазинів у ТЦ

торговий центр

Інтернет-магазини не лише відбирають у офлайн-представництв значну частину прибутку, а й стають майданчиком для виходу в Україну найбільших світових роздрібних мереж без відкриття бутіків у ТЦ та ТРЦ.

Про це заявили експерти під час UREC Retail Forum 2013, що відбувся у Києві 6 червня, повідомляє прес-служба Ukrainian Real Estate Club (UREClub).

В даний час торговим центрам доводиться конкурувати не тільки між собою у сфері концепцій та залучення відвідувачів, але й з онлайн-магазинами. Втім, як вважають фахівці, звичні формати ТРЦ, як і раніше, мають безліч можливостей залучати і утримувати відвідувачів.

Олександр Фіалка, речник UREC Retail Forum 2013, партнер Асоціації рітейлерів України, вважає:

"Едічні приклади нових торгових центрів говорять про колишню перспективність розвитку торгової нерухомості, але не варто забувати, що офлайн-магазинам в даний час створюють значну конкуренцію магазини-онлайн. І споживач витрачає все більше часу і грошей, роблячи покупки в Інтернеті. Культура споживання в Україні змінюється. Завдання девелоперів та рітейлерів — стежити за змінами інтересів покупця, а також утримувати його у торгових центрах".

З іншого боку, партнер компанії UTG Віталій Бойко вважає:

"У конкурентній боротьбі з інтернет-магазинами торгові центри мають три основні переваги, на яких повинні будуть ґрунтуватися концепції всіх майбутніх об'єктів. По-перше, це живе спілкування між людьми, яке не замінить жоден онлайн-магазин. По-друге, це наявність закладів громадського харчування: адже задоволення від свіжоприготовленої їжі та особливої ​​атмосфери того чи іншого закладу можна отримати, тільки прийшовши до ресторану.

Проте, як зазначають учасники ринку, магазини в Інтернеті не лише відбирають у офлайн-представництв значну частину прибутку, а й стають майданчиком для виходу в Україну найбільших світових роздрібних мереж без відкриття бутіків у ТЦ та ТРЦ.

"Багато брендів, які не представлені в офлайні, українці вже можуть легко купити в онлайні. Звичайно, цей ринок ще має рухатися у бік цивілізованих правил, але однозначно вже сьогодні торгівля в мережі відтягує значну частину прибутків від класичних торгових об'єктів" - констатує Олександр. Фіалки.

У той же час, за даними компанії Jones Lang LaSalle Україна, у 2012 році в Києві відкрилися представництва понад 30 нових брендів, значна кількість з яких представлена ​​в сегменті "люкс". Згідно з звітом аналітиків у рейтингу привабливості європейських міст для рітейлерів Київ посідає 23 місце відповідно до Jones Lang LaSalle Cross Border Retailer Index 2012. нерухомості та наявність ризиків.

За кількістю глобальних торгових операторів Київ посідає 24 місце серед міст Європи (у столиці представлено 82 із 250 найбільших світових брендів).

Окрім зростання конкуренції торгових центрів з онлайн-магазинами, в рамках UREC Retail Forum 2013 експерти обговорили розширення рітейл мереж та вихід на регіональні ринки нових ТЦ та перспективи розвитку в Україні торгових об'єктів нових форматів. Також у ході форуму відбулася презентація першого номера профільного журналу Real Estate Development, який видає URE Club. Видання стане майданчиком для обміну думками гравців галузі, професійної аналітики та експертних оцінок тенденцій на ринку нерухомості України.

UREClub є професійною галузевою організацією на ринку нерухомості України, що сприяє його розвитку та вдосконаленню. Спікерами та учасниками заходів клубу виступають провідні експерти ринку нерухомості, а також інших областей (інформаційних технологій, економіки, права, банківської справи, торгівлі, інвестицій, девелопменту та багатьох інших).

За матеріалами RetailStudio.org.