10-09-2018

Способи збільшення товарообігу у магазині

магазин

Якщо в магазині товари погано розкуповуються і не мають особливого попиту серед клієнтів, це може бути пов'язано з тим, що асортимент підібраний неправильно.

Потрібно спочатку визначити загальну спрямованість магазину, а потім уже підбирати найбільш відповідну цінову політику. Якщо на прилавках виставлені товари однієї й тієї категорії, то потенційний покупець, ймовірно, вибере кілька позицій.

Просування магазину в інтернеті

Відмінною ідеєю, що дозволяє збільшити товарообіг стане створення інтернет-магазину. Цей спосіб хороший тим, що потенційного покупця можна своєчасно сповіщати про всілякі акції, знижки, надходження того чи іншого товару. Додатковим плюсом стане можливість оформлення попереднього замовлення.

Потрібно відразу сказати, що дуже важливо – це зробити гарне, зручне меню інтернет-магазину, яке дозволить покупцеві знайти потрібний товар буквально за пару кліків. Якщо мова йде, припустимо, про магазин одягу, то обов'язково потрібно розділити асортимент за такими категоріями, як колір одягу, його розмір, сезонність тощо. Крім цього, потрібно регулярно оновлювати асортимент, інакше покупці можуть вважати, що магазин вже давно не працює. Сюди варто віднести створення акаунтів і груп у соціальних мережах.

Проведення акцій

Один із найпопулярніших способів, що дозволяють привернути увагу до свого магазину. У цьому випадку рекомендується періодично влаштовувати розпродаж, всілякі акції (наприклад, подарунок за купівлю певної кількості речей). Звісно, ​​акції мають бути вигідні як покупцям, а й продавцю. Наприклад, якщо придбано товар на суму понад півтори тисячі гривень, можна подарувати додаткову річ вартість близько 300 грн.

Великий попит має система дисконтних карток, завдяки яким покупці можуть розраховувати або на певну знижку (3–5%), або можливість накопичення балів (які надалі можна використовувати для оплати покупок). Особливо такі рішення є актуальними для продуктових магазинів.

Такі варіанти просування магазину для покупців вигідні тим, що дозволять суттєво заощадити гроші у деяких ситуаціях. Власники магазинів, своєю чергою, можуть розраховувати більш високий товарообіг.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, як правильне оформлення вітрини може сприяти залученню потенційних покупців.

Матеріал підготовлений АН BFS