29-12-2011

Торгові центри - нерухомість епохи розваг!

ТЦ Таврія

Поєднання цікавого дозвілля (для покупця) з вигідною торгівлею (для компанії) – ось що таке сучасні торгові центри.

У пост кризової України одночасно з епохою споживання прийшла й епоха розваг. Сучасний торговий центр – це не тільки місце для здійснення покупок, а й центр розваг для відвідувачів. Розваги перетворилися сьогодні на бренд, і сучасні торгово-розважальні центри (ТРЦ) можуть запропонувати різні способи проведення дозвілля.

Багатьом покупцям і сам шопінг замінює розваги (особливо у період розпродажів), інших можуть розважати дитячі містечка, кінотеатри, ковзанки, автомати, фітнес-зали, кафе, акції та свята від ТРЦ, різноманітність яких обмежується лише бюджетом та фантазією організаторів. Відзначити дитячий день народження прямо у ТРЦ? Будь ласка! Чому б і ні? Навіть у звичайнісінький, несвятковий день похід у торговий центр відрізняється від звичного походу до магазину. Тут відвідувачі, як правило, встигають відвідати одразу кілька магазинів, ресторан чи кафе, купити дітям іграшку, повітряну кульку чи стаканчик фруктового морозива.

Внутрішній простір сьогоднішніх торгових центрів сплановано та організовано таким чином, щоб усе, що хоч якось може привернути увагу відвідувачів, було на увазі. Жінки та чоловіки, діти та пенсіонери – грамотний господар завжди придумає, чим залучити будь-яку з категорій, спочатку перетворивши їх на цікавих глядачів, а потім – на активних покупців. Сьогодні всі розсудливі підприємці та великі компанії перенесли свій бізнес на площі у ТРЦ.

Сучасні ТЦ вже давно стали центрами розваг, придбавши у свою абревіатуру - ТЦ - ту саму "Р" і стали ТРЦ. Багато хто з них перебазувався за місто, об'єднавшись з іншими центрами дозвілля, магазинами та об'єктами інфраструктури. Все кинуто на вівтар максимального привернення уваги споживача, і, очевидно, що у таких місцях покупець надовго має затриматися позитивними емоціями.

Автор: Олександр Бєлов