11-11-2019

Забезпечення відмінного обслуговування клієнтів

клієнтура

Ви можете використовувати обслуговування клієнтів як ефективний спосіб відрізнити себе від конкурентів. Обслуговування клієнтів є однією із сильних сторін малого бізнесу. Є багато прикладів гарного сервісу, які можуть бути моделями для вашого бізнесу.

Щоб гарантувати чудову якість обслуговування вашої компанії, дізнайтеся, що роблять конкуренти. Успішні підприємці завжди намагаються покращити бізнес-аспекти.

Не сперечатися

Якщо у клієнта є проблема, вибачтеся та виправте проблему. Виправте помилки негайно. Майте на увазі, що у скарги дають можливість змінити ситуацію та створити постійного клієнта. Звичайно, деякі клієнти матимуть надмірні претензії. Якщо це станеться, докладіть максимум зусиль, щоб запропонувати привабливу альтернативу.

Зворотній зв'язок

Попросіть клієнта регулярно оцінювати послуги. Це можна зробити за допомогою короткої анкети, що міститься з кожним продуктом, проданим або надісланим поштою великим клієнтам. Зробіть анкету короткою, щоб не було складно відповідати. Також переконайтеся, що клієнти знають, що вони можуть відмовитися від участі. Завжди кажіть клієнтам, що мета опитування – допомогти йому. Якщо клієнти пройдуть опитування і не матимуть проблем, це стане нагадуванням про хороший сервіс. Якщо виникають проблеми, їх слід лікувати.

Бути гнучким

Потрібно бути гнучким під час роботи зі споживачами чи замовниками, де гнучкість означає отримання від клієнта, але з сфері знань.

Завжди говорити так

Це не означає відмову від вашої особистої волі від імені клієнта. Це означає, що потрібно шукати спосіб задовольнити запити клієнтів. Завжди говорити так означає, що використання слів це неможливо заборонено у вашій компанії. Це дорого та незручно, але дешевше, ніж втратити клієнта.

Про методи, які ви можете використати, щоб зробити продаж пасивним клієнтом, дізнайтесь з цієї статті.

Автор: Олександр Бєлов