11-08-2021

Недоліки оренди офісу у житловому будинку

офіс у житловому будинку

Для ведення успішного бізнесу керівнику компанії в першу чергу необхідно створити всі умови, щоби співробітники плідно могли виконувати всі поставлені завдання. Який тип офісу краще вибрати, щоб досягати максимальних цілей? Чому здійснювати свою діяльність у квартирах житлових будинків, облаштованих під офісні приміщення – не найкраще рішення?

Для тих, хто зовсім недавно організував свою справу оренда офісів найчастіше економічно важкий тягар, незважаючи на всі його переваги. І все ж таки перероблені під ведення бізнесу квартири мають ряд недоліків не тільки для орендуючих, а й самих мешканців, що також позначається на організації роботи.

Під'їзди, паркування та прохідність до офісних приміщень

Наявність вузької проїжджої частини та тротуарів, не призначених для масової експлуатації та мешканців, що прогулюються по двору, і особливо дітей, можуть створювати складнощі при під'їзді самих працівників, і тим більше клієнтів компанії. З іншого боку далеко не всі мешканці будуть задоволені, що на їхній території сторонні займатимуть паркувальні місця.

Навіть якщо офіційно орендувати частину прилеглої території, пояснити дітям це непросто. Вони можуть зайняти для гри будь-яку територію, що їм сподобалася. Цей момент також створює складнощі під час під'їзду співробітників. А зайняте ними місце на майданчику може розцінюватися як зазіхання на власність мешканців і викликати як мінімум невдоволення з їхнього боку.

Ще одна незручність – погана прохідність. Деколи дістатися до приміщення не так просто, особливо під час літніх канікул, коли двори переповнені візками, велосипедами та іншою технікою. Оренда офісів у бізнес-центрах має на увазі відсутність для компаній таких проблем.

Сусіди та зовнішній вигляд

Ще однією причиною є сусіди. Як вони ставляться до того, що в їхньому будинку здається в оренду квартира під офіс? Крім того, що в них залишається менше місця для відпочинку та прогулянок, за рахунок чужого автотранспорту, вони можуть бути незадоволені тим, що на їхній території постійно перебувають сторонні люди, і це може викликати занепокоєння щодо безпеки їхніх дітей та родичів.

Зовнішній вигляд будівлі та атмосфера навколо неї, часом створює не найкраще враження для клієнтів та партнерів для укладання вигідних угод. «Допомогти» в цьому можуть декласовані елементи, що знаходяться поблизу. Окрім підозрілих осіб, які проживають безпосередньо за стінкою або поверхом вище за недоглядом або з інших причин можуть затопити приміщення офісу. Нерідко вони можуть стати винуватцями виникнення пожежі, що також завдасть відчутної шкоди молодій компанії. Більше того, в такій будівлі складніше поставити об'єкт під охорону.

Оплата комунальних послуг

Оплачувати комунальні послуги тут доведеться нарівні із мешканцями будинку. Але часом нараховані суми не відповідають фактичним видаткам. Наприклад, норми споживання гарячої води та оплата за опалення, послуг технічних працівників чи прибиральниць у під'їздах часто завищено.

Про наявність дротового інтернету варто заздалегідь потурбуватися. Поки що не в кожному будинку міста є доступ до нього. А проводити його самотужки без підтримки мешканців, тим більше в орендованому приміщенні часто не вигідно. Всі перелічені незручності, як правило, відсутні у пристосованих для організації роботи в бізнес-центрах. Тому перш ніж орендувати офіс у будівлі житлового будинку краще зважити позитивні сторони та врахувати недоліки.

Раніше ми розповіли про трьох перевагах Оренда офісу в бізнес-центрі.

Автор: Олександр Бєлов