06-12-2018

Актуальні проблеми ресторанного бізнесу

ресторан

У сучасному світі жодне місто не обходиться без ресторану. Маленькі сімейні ресторани та великі з панорамним видом на місто стикаються з тими самими проблемами. Основна складність у ресторанному бізнесі полягає у великій кількості конкурентів – рестораторів, кафе та закусочних. Також до певних труднощів наводить неправильна цінова політика власника ресторану.

Вибір концепції ресторану, його меню, зовнішнього вигляду, інтер'єру відіграє не останню роль залучення клієнтів. Якщо за красивим фасадом ховаються брудні скатертини, курячі люстри людина не залишиться вечеряти або обідати в такому місці. І неохайний зовнішній вигляд не привабить додаткових людей.

При зайнятті ресторанним бізнесом варто уважно стежити за конкурентами, знати їх новинки в меню або зміни тематики ресторану. Не найкращий спосіб просування ресторану переймати ідеї в інших. Набагато ефективніше створювати свою особливість для ресторану.

Ще одна складність для ресторану це правильно складене меню. Тут потрібно переконатися, що кухар може приготувати всі страви, що вказані в меню, правильно. Краще зменшити кількість страв у меню, але бути впевненим, що кухар чудово приготує ці страви.

У зв'язку з цінами на продукти харчування, що постійно зростають, варто пошукати кухаря, який може з невеликої кількості пропонованих продуктів зробити кілька різноманітних страв. Це допоможе добре економити на продуктах, і уникнути втрати якості їжі, що подається в ресторані.

Але найгостріший проблемний момент у ресторанному бізнесі – це кадри. Плинність кадрів у ресторанах одна з найбільших. Професійні працівники з великим стажем роботи йдуть через невміння керівника цінувати таких працівників. Невміння мотивувати працівників на якісну роботу, призводить до незадовільної їхньої роботи та поганої якості обслуговування, внаслідок чого падає рейтинг популярності у споживачів.

Власнику ресторану не слід забувати і про силу рекламних кампаній. Для проведення якісної рекламної акції, слід звернутися до PR фірми, що добре зарекомендувала себе, яка може провести піар вашого ресторанного бізнесу.

Сарафанне радіо також може принести користь збільшення кількості клієнтів. Якщо людині сподобався ресторан, він завжди його порекомендує іншому.

Раніше АН BFS опублікувало матеріал про те, яким має бути ресторан, щоб у ньому подобалося кожному відвідувачу.

Автор: Олександр Бєлов