27-11-2013

Послуги погодинних готелів – заклади з орендою по годинниках

Погодинний готель

На ринку готельного господарства столиці така послуга як готель на годину є досить новим явищем. При цьому експерти ринку зазначають, що з кожним днем ​​зростає кількість тих, хто хоче орендувати номер лише на кілька годин. І хоча у всьому світі подібна практика вже давно користується популярністю, на російському ринку вона лише починає набирати обертів. Фахівці зазначають, що готелі на годину є дуже перспективним сегментом ринку. Так, якщо минулого року зростання ринку не перевищувало позначки в 15%, то 2013 рік став рекордним для цієї області – зростання склало близько 30%.

Експерти підрахували: готелі, що здають подобово номери, в традиційній формі, окупаються в середньому за 5 або 6 років. Хоча готелі, що практикують погодинну оплату оренди номерів, окупаються дещо швидше. Для цього їм потрібно не більше 3 років. Тому зрозумілі причини, з яких інвестори воліють вкладати гроші саме у ці типи готелів. Причому подібні заклади сьогодні є досить поширеним явищем. І це є причиною гострої конкуренції між цим типом готелів. Тому, щоб вижити на ринку, готелі на годину пропонують своїм постояльцям не тільки безпосередньо номери для відпочинку, але й низку додаткових послуг, у тому числі обслуговування в номер. Усі заклади цього типу орієнтовані те що, щоб гарантувати кожному своєму гостю незабутній відпочинок і позитивні емоції. Наприклад, у пропозиціях готелів на годинник в Ясенів, на Південному Заході Москви, можна побачити шикарний номер-квартиру преміум рівня, який пропонується за цілком доступними цінами для готельного ринку.

Основними клієнтами таких погодинних закладів є насамперед закохані пари. Саме для них здебільшого відкривалися подібні заклади. Мешканці мегаполісу використовують будь-яку вільну хвилину, щоб побути разом, тому часто під час обідньої перерви вважають за краще усамітнитися в номері, сплатити який можна лише на годину. Але крім таких парачок послуги готелів на годину в Москві потрібні в діловому середовищі. Наприклад, бізнесмени, які приїжджають на конференцію або виставку, використовують ці заклади, щоб прийняти душ, привести себе в порядок у нормальній обстановці перед тим, як відвідати важливий захід.

Зрозуміло, що високий попит призводить до зростання пропозицій на ринку, у зв'язку з чим і фіксується постійне зростання послуг погодинних готелів у столиці. Послуги, які вони пропонують, є вигідними як для власників подібних закладів, так і для їх клієнтів. Перші отримують можливість швидко окупити проект та почати заробляти, а другі – можливість не переплачувати, а самостійно розпоряджатися своїм часом та грошима.

Автор: Олександр Бєлов