14-11-2014

Заповнюваність брендових готелів Києва впала до 29%

Готель Прем'єр Палац Київ

Заповнюваність ключових брендованих готелів у Києві в перші три квартали 2014 року впала порівняно з аналогічним періодом попереднього року на 42% - до 29%, повідомляється в дослідження консалтингової компанії JLL.

"Такий рівень завантаження не є несподіваним, враховуючи, що основну частину попиту на розміщення формували гості з Росії - сегмент, якого зараз у місті практично немає", - наводяться в огляді слова керівника департаменту готельного бізнесу компанії JLL Девіда Дженкінса.

У матеріалах JLL також йдеться, що цей рік є дуже складним для готельного ринку столиці України. За словами Дженкінса, раніше позитивні прогнози щодо майбутнього готелів у Києві ґрунтувалися на проведенні матчів Євро-2012 у місті, але при цьому зараз у столиці є проекти, які мали розпочати роботу до чемпіонату і не відкрилися досі.

Як уточнюється у дослідженні, середній тариф у доларах у ключових брендованих київських готелях знизився за підсумками дев'яти місяців на 6% - до 193 доларів. Показник прибутковості на номер у середньому на ринку впав на 48% — до 56 доларів.

За матеріалами NEWSru.com.