06-06-2014

Які фактори впливають на вибір готелю?

готель

Давайте виділимо основні фактори, що впливають при виборі готелю. Більшість клієнтів обирають певний готель виходячи з відгуків, рекомендацій та, звичайно ж, грошового фактора. У разі гарної репутації та популярності обраного готелю, гості міста обов'язково прагнутимуть потрапити саме туди. Однак, перш за все, вибирають готель для відпочинку за ціновою категорією, а також наявність вільних номерів. Щоб вибрати готель для тривалого відпочинку, відвідувачі звертають увагу на додаткові послуги, запропоновані готелем для постояльців. Додаткові послуги включають: спортивні зали, більярд, теніс, басейн з підігрівом, організація екскурсій та інші. Якщо клієнт приїхав у відрядження, то для нього дуже важливим фактором стане можливість використовувати послуги інтернету та зв'язку. При виборі готелю для ділових людей одним з найважливіших критеріїв є близькість безпосередньо до центру міста. Адже майже всі конференції, виставки та інші важливі заходи проводяться саме там. А для звичайних відпочиваючих близькість до центру зовсім не визначає критерій. Багато туристів хочуть оселитися на околиці міста, де більш прийнятна екологія та менше галасу.

Маркетингові стимули

Найчастіше споживча реакція різні маркетингові стимули у готельному бізнесі є позитивною. Через досить велику конкуренцію в даній сфері кожен готель просто потребує хорошої та якісної реклами. У такому разі буде корисна будь-яка реклама. Найбільший ефект мають такі види реклами, як телевізійна, реклама, що розміщена у друкованих ЗМІ, різних періодичних виданнях, які безпосередньо пов'язані з темою туризму та подорожей, довідниках міста, а також путівниках. Подаючи рекламу, увагу варто приділити особливим рисам певного готелю, його послуг, розташування. Дуже важливо в рекламі виставити відеозйомки та фотографії номерів та фасаду, завдяки яким гості міста зможуть легко дізнатися про готель. Тобто слід коротко викласти його основні переваги та плюси і, відповідно, цим привернути увагу клієнтів. Навіть якщо готелю вже багато років, його репутація абсолютно бездоганна, не варто нехтувати маркетинговими стимулами. Тому що у цій сфері практично щомісяця з'являються нові конкуренти, які пропонують нові послуги, дизайнерські та архітектурні рішення.

Курортні готелі

Для залучення відвідувачів до курортних готелів існує безліч способів. Насамперед, дуже багато туристів шукають курортний готель в залежності від рівня сервісу та враховуючи його цінову категорію. Дуже важливо не лише приділити увагу зовнішньому оздобленню, а особливо наголосити на кваліфікацію персоналу, а також на безліч додаткових послуг. Якщо ваш готель зможе запропонувати унікальні послуги, які в майбутньому будуть користуватися попитом і не будуть представлені у конкурентів вашого міста, тоді ваш готель точно пропонуватимуть туристам багато туроператорів. Щоб залучити максимальну кількість гостей саме до курортного готелю, варто показати громадськості його плюси та обов'язково постійно розвиватися. Враховуючи досить жорстку конкуренцію, необхідно добре розвивати сферу послуг, а також практично постійно нагадувати про свій готель за допомогою реклами, PR. Важливо, щоб готель став цікавим для різних категорій клієнтів. Тут відпочинком можуть насолоджуватися сім'ї разом з дітьми, молодь та літні люди. Повинна бути можливість зацікавити цих відвідувачів та надати переваги вашого курортного готелю.

Міні-готелі

Окремою темою розмови є залучення до міні-готелів ділових мандрівників. У більшості випадків ділові люди через брак свого часу просто не встигають відвідати туристичні агенції або розглянути рекламні брошури. Тому часто їхній вибір падає саме на міні-готелі, адже практично в кожному закордонному містечку є такі. Особливо це стосується ділових людей, що подорожують автомобілем, вони можуть вибрати місце для відпочинку випадковим чином. При виборі міні-готелю для ділових людей вагомими факторами можуть бути його розташування, а також зовнішня реклама - помітна вивіска. При можливості, міні-готель варто занести до найпопулярнішого путівника міста. Тоді гості міста зможуть дізнатися докладніше про готель, його місцезнаходження та рівень сервісу. Часто ця інформація є вичерпною для ділових людей, адже вони зазвичай селяться лише на добу або на кілька днів.

Також зверніть увагу на ймовірні способи залучення в готелі. Найчастіше відрядження планується заздалегідь, тому замовлення номерів для відрядження виконується заздалегідь. У цьому випадку вибір готелю залежить багато в чому від вартості проживання. Особливу увагу варто звернути в такому випадку на можливість замовити номер для відпочинку телефоном, факсом або інтернетом. Чим більше таких можливостей буде пред'явлено готелем, тим краще. Важливо якісно розробити сайт в інтернеті про певний міні-готель. В обов'язковому порядку на сайті має бути розміщена інформація про готель (коротка історія, а також перелік послуг). Важливо помістити фотографії готелю, номерів та інших приміщень, візуальна інформація набагато простіше сприймається і є основною при виборі готелю. На сайті обов'язково вивісити повний прайс із зазначеною вартістю проживання та додаткових послуг, які потім необхідно своєчасно оновлювати. Також на сайті треба показати розташування готелю на карті та надати інформацію про всілякі способи проїзду до нього.

Підготував: Олександр Бєлов