14-04-2014

Тонкощі успішного готельного бізнесу

Saint_James_&_Albany_Hotel_Spa

Керувати великими готельними мережами, та й міні-готелями не так просто як може здатися. Грамотний менеджмент і вдало побудована маркетингова політика можуть принести вигоду лише за певних умов, адже готель, на який покладаються великі надії, повинен мати багато особливостей, що виділяють його серед інших.

Часто навіть чіткий підхід до справи не гарантує успіху, якщо будівля готелю не має привабливих рис з погляду пересічного туриста, не кажучи вже про найвибагливішого клієнта. Наприклад, вирішивши поїхати до столиці Франції та обравши в якості засобу пересування літак, турист бронює номер з міркувань як дістатися з аеропорту Орлі до центру Парижа і саме у свій готель швидше і без пробок. Якщо обраний варіант розташований далеко від головної траси, якою поїде машина, таксі або автобус, то не варто й сумніватися, що він розглядатиметься в останню чергу. Найбільший успіх у туристів мають готелі поблизу вокзалів та портів (виняток – курортна зона узбережжя).

Для будь-якого мандрівника, за рідкісним винятком, головним є факт якнайшвидше заселитися в номер, прийняти душ і відправитися в ресторан вечеряти (або пообідати). Якщо готель не має послуг трансферу, а турист у цій країні вперше, то він може заблукати або банально сісти не в той автобус. Тому таку послугу як зустріч після прибуття обов'язково практикують великі готелі зі світовим ім'ям і з великою кількістю зірок, а також ті готелі, які розташовані невдало до центрального вокзалу, порту або аеропорту.

Подібний сервіс приваблює потенційного клієнта ще при читанні сторінки додаткових послуг на сайті бронювання та, зрозуміло, особистий автобус готелю, що курсує за вибраним маршрутом вокзал-готель-вокзал має бути безкоштовним.

Не менш важлива і зручність тих, хто приїжджає, відпочити або у відрядження. Одним людям достатньо стандартного номера в центральній частині або передмісті Франції, а іншим захочеться зняти апартаменти в Парижі в особисте користування відразу на місяць або на все літо. Тому необхідно знати, яка послуга буде більш затребувана діловими людьми, закоханими парами чи сім'ями, а також любителями дивитися визначні пам'ятки або насолоджуватися СПА-зоною, щоб зорієнтуватися, в якому напрямку розвивати свій бізнес. Від цього залежить прибуток закладу та відгуки постояльців (ними можна або нашкодити собі, або підвищити свою планку в очах громадськості).

Підготував: Олександр Бєлов