19-04-2013

Реєстрація товарного знака

реєстрація товарного знаку

Зазвичай в умовах кризи починається глобальна економія на все, при цьому розмов про те, щоб зареєструвати товарний знак взагалі не виникає, оскільки це вважається просто розкішшю. Але це помилкова думка. Адже фінансова криза – це тимчасово, а товарний знак буде затребуваною завжди. Бренд є своєрідною візитною карткою продукції, адже за його допомогою споживачами робиться висновок про той чи інший товар, послугу, яку надає компанія. Отже, товарний знак необхідний, адже за його допомогою продукт стає пізнаваним, а компанії вдається виділитися серед великої кількості конкурентів.

Потрібно усвідомлювати, що кількість заявок на реєстрацію товарних знаків, поданих до Укрпатенту, з кожним роком зростає, тому через кілька років більшість найбільш затребуваних назв вже буде зайнята. Однак сьогодні ще залишилася можливість зареєструвати бренд, що досить запам'ятовується, так що виграють саме ті, хто вже сьогодні подбає про те, як захистити свій товарний знак.

Звичайно, є й інша точка зору, адже чимало експертів вважають, що товарний знак можна буде створити завжди. Дискутувати на цю тему безглуздо, тому що в результаті всі залишаються при своїй думці, але варто згадати – чи легко в наші дні зареєструвати вдале і звучне доменне ім'я в Інтернеті? Кожен з нас знає, що більшість доменних імен уже зайнята кимось іншим, а зайняли їх якраз ті люди, які виявилися трохи далекогляднішими за інших, тобто конкурентів. Отже, цілком імовірно, що за кілька років ситуація з товарними знаками стане ідентичною. Простіше кажучи, не варто відкладати реєстрацію товарного знака, адже через якийсь час може стати пізно.

Спад в економіці призводить не тільки до великої кількості проблем і негараздів, паралельно він дає безліч можливостей для зростання, адже в той момент, коли більшість компаній беруть паузу, можна досить вдало привернути увагу до нового бренду, не побоюючись сильної конкуренції. Припустимо, після кризи, яка була в нашій країні в 1998 році, виникло різке зростання кількості заявок на реєстрацію товарних знаків. Нещодавня криза також не знизила вартість українських брендів. Фахівці вважають, що подешевшати може все, що завгодно, а от товари відомих брендів будуть реалізовуватися завжди, і вартість їх навряд чи впаде. Товарний знак є важливим матеріальним активом компанії, причому вартість його поступово збільшується. Таким чином, інвестувати в товарний знак потрібно завжди і за будь-яких умов, адже це інвестиції у власний бізнес, справа, а отже, час для цього не може бути непридатним.

Підготував: Олександр Бєлов