15-09-2012

Посередництво в торгівлі – дуже хороший бізнес

посередник з євро

Щоб бути виробником чогось, потрібні великі фінансові вкладення. Легше купувати оптом та продавати в роздріб. Але найменше коштів потрібно для того, щоб бути посередником або між виробником та оптовиком, або між початковою та кінцевою точками продажів. Для цього потрібен невеликий капітал, знання бухгалтерії та механізму роботи з прямими продажами, комунікабельність та навички правильного поєднання пропозиції та попиту.

Посередництво в торгівлі - Вигідний вид заробітку, головне чітко працювати за розробленим бізнес-планом і все робити вчасно. Розглянемо один із варіантів схеми на прикладі продажу одягу.

Існує якась фірма "А", яка шиє джинси. За планом з-під верстата щодня виходить по 10 000 одиниць товару. Їй невигідно шукати покупців уроздріб. Набагато ефективніше знайти точки збуту великими партіями. Тоді доведеться подавати лише брендову рекламу та шити за домовленістю конкретну кількість одягу в обумовлений термін. Що робить посередник? Надає фірмі оптові точки збуту, але бере товар допустимо по 200 гривень за одиницю, а оптовику продає по 205 гривень.

Інший варіант – коли посередник не накручує свій відсоток, а домовляється з виробником про конкретний відсоток із кожної замовленої партії. Але в такому разі йому доведеться працювати на фірму або звести продавця та покупця, а це ризиковано, тому що ті можуть легко його обійти. Хто ж їм завадить проводити угоди без посередника? А чесних людей залишилося дуже мало.

Таким чином, робимо висновок: посереднику треба працювати так, щоб замовник та виконавець не могли без нього обійтися. Тільки тоді ця справа стане прибутковою.

Потім за перевіреною схемою посередник шукає дедалі більше нових покупців, та її прибуток збільшується у геометричній прогресії. Мало того, якщо з ними підписано контракт на довгу співпрацю, це ще й стабільний дохід.

Схема "купи-продай" працює завжди. Головне правильно її використовувати для найкращих результатів. Це не так уже й складно, але вимагає постійної віддачі та контролю ситуації. Потрібно постійно бути на чеку і не упускати клієнтів. Інакше все піде на смарку.

Бізнес - це легко. Важливо зайняти потрібну нішу і старанно працювати над розкручуванням. Якщо у перші півроку «виходьте в нуль», то це вже дуже добрий результат. Ризик є завжди, але найчастіше він виправданий. Адже всі знають приказку: «Хто не ризикує, той не п'є шампанського». Так ось, робіть висновки!

Підготував: Олександр Бєлов