10-02-2016

Як відкрити пивний магазин

пивний магазин

В сучасний час пивний напій отримав велику популярність серед всього населення земної кулі, тому продажі даного продукту постійно зростають. Щоб відкрити пивний магазин, необхідно зробити такі дії:

1. Бізнес-план.

Скласти бізнес-план із описом усіх управлінських та організаційних заходів щодо здійснення майбутньої діяльності. Цей документ допоможе отримати кошти в кредитній установі, оскільки він відображає всі дії на перші 5 років.

2. Маркетинговий аналіз.

Він допомагає вивчити конкурентів, ситуацію на ринку загалом та потреби потенційних покупців.

3. Реєстрація торгової точки.

Придумати назву майбутнього пивного магазину та зареєструватися у вигляді підприємця чи юридичної особи. Оформити необхідні документи та отримати ліцензію на продаж даного алкогольного напою.

4. Постачання товару.

У кожному регіоні є місцевий завод із виробництва пива. Укласти з ним договір на безперебійне постачання продукції свіжого напою. Якщо потрібно, то звернутися до інших заводів на постачання певного виду пива, яке має велику популярність серед місцевого населення. Подумати про додаткові продукти для пива. Це може бути сушена риба, горіхи тощо.

5. Франшиза.

На сучасному ринку є можливість придбання франшизи. Цей бізнес полягає у придбанні готового бренду, який, у свою чергу, зобов'язується допомагати розвивати майбутню справу. Перевага даної франшизи полягає в тому, що вона є популярною серед населення та витрати на рекламу можуть бути мінімальними.

6. Цінова політика.

Повинна виходити від цін конкурентів та середньоринкових. На початку діяльності ввести знижки першим клієнтам та надавати бонуси.

7. Співробітники.

Кожен працівник повинен мати санітарну книжку та досвід роботи у продажах. Необхідно запровадити правила зустрічі біля порога та прилавка потенційних покупців.

8. Доставка.

Подумати про нові види послуг, можна ввести доставку додому, згодом це приноситиме суттєвий відсоток доходу. Для цього знадобляться витрати на додаткову рекламу і найняти водія з власним автомобілем.

9. Розширення.

Виходячи з прибутку з першої точки продажів можна розширюватися в інші міста чи регіони та створюючи філії. Для цього можуть знадобитися додаткові кошти.

10. Продаж бізнесу.

Кожен бізнес має точку зростання, зрілості та падіння, тому дуже важливо розуміти у якій стадії перебувати даний бізнес. Якщо у точці зрілості, то можна подумати про його продаж. Це може принести значно більше доходів за короткий проміжок часу.

Дуже важливо правильно дотримуватись цих заходів із запуску та розвитку магазину з продажу пивного напою.

Підготував: Олександр Бєлов