Основні напрямки бізнесу
Багато хто на сьогодні задається таким питанням як: що таке бізнес? Взагалі тут нічого складного немає. Це звичайна підприємницька діяльність, мета якої полягає у отриманні доходу.
А що лежить в основах підприємницької діяльності? Звісно ж, продаж. Природно, бізнесменові-початківцю або просунутому цікаво отримувати гроші особливо в необмежених кількостях.
Сьогодні, якщо поглянути на ринок купівлі-продажу, то можна ознайомитися з такими напрямками підприємницької діяльності як:
- Особистий бізнес.
- Корпоративний бізнес
- Мережевий бізнес.
Корпоративний бізнес, не несе у собі якихось додаткових навантажень. У сфері діяльності такого бізнесу все зрозуміло: компанія пропонує свої послуги та товари, має розвинену інфраструктуру, штат спеціалістів тощо. Однак, незважаючи на те, що введення бізнесу не вимагає будь-яких додаткових навантажень на його створення потрібно досить велике вкладення коштів.
В особистому бізнесі картина значно цікавіша. Фахівець - одинак чи невелика група таких людей надає різні послуги чи продає власні товари. До них можна віднести осіб, які надають консультаційні, медичні, юридичні послуги, фрілансерів та приватний інформаційний бізнес, який несе в собі створення інформаційних товарів.
Однак слід зазначити, що згідно з квадрантом Кійосакі Роберта цей бізнес у квадрант бізнесу важко віднести. Це насправді більше схоже на роботу саме на себе, тому що тут людина є сама собі роботодавцем. І головним фактором такого бізнесу є час, витрачений на роботу. Поки підприємець бізнес активно розкручує, проводить рекламну кампанію, залучає клієнтів, постійно оновлює лінійки продуктів, все йтиме добре, проте варто лише трохи затриматись у розвитку, бізнес одразу перестане діяти так активно. Якісний товар здатний принести відмінний прибуток кожній людині.
Третій вид у бізнесі називається мережевим - це, по суті, синтез особистого і корпоративного. Такий бізнес передбачає мережею просування послуг та товарів якоїсь компанії незалежною підприємцями (дистриб'юторами). Тут переваги досить очевидні: компанія має вже створені послуги та товари, організовано доставку товару та отримання грошей від споживача. Є також певні схеми винагороди партнерів за діяльність між клієнтом та компанією, за побудову мереж збуту цих послуг та товарів.
Автор: Олександр Бєлов