04-10-2012

Основні напрямки бізнесу

пошук напряму

Багато хто на сьогодні задається таким питанням як: що таке бізнес? Взагалі тут нічого складного немає. Це звичайна підприємницька діяльність, мета якої полягає у отриманні доходу.

А що лежить в основах підприємницької діяльності? Звісно ж, продаж. Природно, бізнесменові-початківцю або просунутому цікаво отримувати гроші особливо в необмежених кількостях.

Сьогодні, якщо поглянути на ринок купівлі-продажу, то можна ознайомитися з такими напрямками підприємницької діяльності як:

  1. Особистий бізнес.
  2. Корпоративний бізнес
  3. Мережевий бізнес.

Корпоративний бізнес, не несе у собі якихось додаткових навантажень. У сфері діяльності такого бізнесу все зрозуміло: компанія пропонує свої послуги та товари, має розвинену інфраструктуру, штат спеціалістів тощо. Однак, незважаючи на те, що введення бізнесу не вимагає будь-яких додаткових навантажень на його створення потрібно досить велике вкладення коштів.

В особистому бізнесі картина значно цікавіша. Фахівець - одинак ​​чи невелика група таких людей надає різні послуги чи продає власні товари. До них можна віднести осіб, які надають консультаційні, медичні, юридичні послуги, фрілансерів та приватний інформаційний бізнес, який несе в собі створення інформаційних товарів.

Однак слід зазначити, що згідно з квадрантом Кійосакі Роберта цей бізнес у квадрант бізнесу важко віднести. Це насправді більше схоже на роботу саме на себе, тому що тут людина є сама собі роботодавцем. І головним фактором такого бізнесу є час, витрачений на роботу. Поки підприємець бізнес активно розкручує, проводить рекламну кампанію, залучає клієнтів, постійно оновлює лінійки продуктів, все йтиме добре, проте варто лише трохи затриматись у розвитку, бізнес одразу перестане діяти так активно. Якісний товар здатний принести відмінний прибуток кожній людині.

Третій вид у бізнесі називається мережевим - це, по суті, синтез особистого і корпоративного. Такий бізнес передбачає мережею просування послуг та товарів якоїсь компанії незалежною підприємцями (дистриб'юторами). Тут переваги досить очевидні: компанія має вже створені послуги та товари, організовано доставку товару та отримання грошей від споживача. Є також певні схеми винагороди партнерів за діяльність між клієнтом та компанією, за побудову мереж збуту цих послуг та товарів.

Автор: Олександр Бєлов