21-08-2014

Ефективний і доступний спосіб реклами для бізнесменів-початківців

довідник

Рішення про створення підприємства чи спробу пробної діяльності мають бути забезпечені стабільним потоком клієнтів чи споживачів ваших послуг. Інакше відсутність розвитку ділових відносин призведе до різкого падіння конкурентоспроможності та банкрутства. Схожа проблема переслідує тих, хто відкриває новий напрямок діяльності або планує розширити сферу свого впливу. Велика компанія має широке коло ділових зв'язків, великий запас міцності та стабільності за рахунок напрацьованих контактів та клієнтської бази. Але що робити, якщо бюджет на рекламу обмежений і хотілося б вкладати оборотні кошти в розвиток бізнесу? Електронний довідник Белфакта Медіа є одним із найзручніших способів активного просування товарів та послуг згідно з певною рубрикою. Єдиний каталог підприємств та організацій дозволяє забезпечити доступність для потенційних клієнтів інформації про послуги, пропоновані товари або контактну інформацію. «Сарафанне радіо» не здатне забезпечити реальне стабільне зростання аудиторії, яке досягається інтересом власників компаній-споживачів, приватних покупців.

Взаємозв'язок підприємств

Багато компаній, особливо промислового та сільськогосподарського сектора, зацікавлені у пошуку надійних партнерів. З ними можуть бути укладені договори на постачання сировини, обробку матеріалів, модернізацію виробництва. З низькоякісних ресурсів ніхто не братиме інформацію для укладання багатомільйонних контрактів. Вдала система, в якій є відкритість та доступність інформації, здорова конкуренція підприємств дозволяє збільшувати якість товарів та послуг паралельно зі зниженням ціни на них.

Електронна візитка компанії, розміщена на порталі, дозволить не тільки створити приємне перше враження про компанію, а й дасть уявлення про вашу діяльність. Такий майданчик зможе допомогти просувати основний корпоративний сайт за рахунок підвищення конверсії. Якщо ваша стратегія полягає у наданні послуг у низькому ціновому сегменті, у вас можуть бути добрі шанси отримати додатковий дохід, використовуючи рубрикатори та електронні каталоги підприємств. Справа в тому, що більшість покупців, які розраховують на економію та отримання послуг за низькими цінами, готові порівнювати кілька варіантів у пошуках оптимальної, на їхню думку, вартості.

Підготував: Олександр Бєлов