14-11-2012

Було відзначено найбільш відвідувані українські торгові центри

торговий центр

Forbes.ua – представив читачеві список найбільш відвідуваних українських торгово-розважальних центрів.

У виданні зазначається, що в період з 2003 року по 2009 рік, київський торговий центр під назвою «Караван» залишався, мабуть, єдиним українським об'єктом, площа якого становить 45 тис. кв. м. У країні були відкриті центри, схожі на ТРЦ Караван, але ці альтернативи мало були схожими на масштабний об'єкт.

Видання зазначає, що буквально останній рік став не найкращим для національного ринку, адже народний попит знижується і це особливо сильно відчули fashion-ріелтори. За цей період було закрито близько 6 магазинів fashion-ріелторів, крім цього, ринкову структуру залишили такі суб'єкти, як МегаМакс і Євромережа, реалізатори побутової хімії та електронних приладів.

Найбільше низька купівельна спроможність вплинула на роботу ТРЦ у середніх і невеликих містах. У цих місцях порожні (вакантні) площі перевищили 10%. Щодо відомих київських торгових центрів, варто зазначити, що їхня робота триває і не зазнає втрат.

Вищезгадане видання спільно з фахівцями з української компанії під назвою Colliers, CBRE та Jones Lang LaSalle вирішили скласти список найзнаменитіших українських центрів площею 30-60 тис. кв. м. та понад 60 тис. кв. м., куди так активно прагнуть ринкові суб'єкти. Як визначали привабливість тієї чи іншої об'єкта? Виводили середній показник відвідуваності протягом місяця.

Першу позицію рейтингу зайняв ТЦ "Мост-Сіті центр", розташований у Дніпропетровську. Цей торговий центр відвідують близько 60 тисяч відвідувачів на день. На другій позиції опинився ТЦ Dream Town із щоденною відвідуваністю 50 тисяч осіб. І завершив трійку – Караван.

За матеріалами Кореспондент.