20-01-2012

ТРЦ Riviera Shopping City лауреат рейтингу "Народне визнання"

ТРЦ Рів'єра Одеса

Торгово-розважальний центр Riviera Shopping City в Одесі став переможцем у номінації «Культурно-соціальний центр року» за результатами щорічного рейтингу популярності людей та подій півдня України «Народне визнання 2011», повідомили у консалтинговій компанії DTZ.

DTZ брала участь у проекті ТРЦ від створення первісної концепції (як ексклюзивних агентів з підбору орендарів) до цього моменту (як ексклюзивна керуюча компанія).

"Усього за два роки Riviera стала найбільшим торгово-розважальним центром Півдня України, ставши справжньою культурно-соціальною Меккою міста та області", - зазначили в консалтинговій компанії.

Денніс Селінас, Керуючий фондом Argo Real Estate Opportunities Fund, який є компанією-інвестором ТРЦ Riviera Shopping City, зазначив: «Argo розпочав проект торговельно-розважального центру Riviera під час економічної кризи, і успішно реалізувала його, незважаючи на те, що багато іноземних інвесторів на на той момент відмовлялися від своїх проектів в Україні. У 2009 р. компанія успішно закінчила будівництво ТРЦ, який надає європейський рівень здійснення покупок та відпочинку тисячам покупців, що відвідують центр щодня. Окрім інвестицій у реалізацію ТРЦ Riviera, компанія ARGO брала участь у програмі розвитку інфраструктури регіону, включаючи проекти будівництва нової дороги, лікарні та дитячого садка «Казкова Рів'єра». Компанія пишається цими досягненнями та заслуженою нагородою».

Щорічний рейтинг популярності «Народне визнання» проводиться з 2001 р. Організаторами акції виступають одеські редакції газет «Аргументи та факти в Україні», «Комсомольська правда в Україні», «Телетиждень», «Наше місто» та журналу «Фаворит удачі». У визначенні номінантів та переможців беруть участь понад 300 тисяч читачів вищезазначених видань.

За матеріалами Domik.net.