29-05-2017

Гонконг – найпривабливіше місто для рітейлерів

Гонконг

Згідно з дослідженням How Global Is The Business of Retail, Гонконг зберігає свої позиції як найбільш привабливе місто для рітейлерів: у 2016 році тут відкрилися 87 нових брендів.

Лондон став другим містом за кількістю нових рітейлерів: у 2016 році свої перші магазини у ньому відкрили 65 міжнародних брендів. За Лондоном розташувався Дубай, де ринок вийшли 59 нових брендів. Порівняно з 2015 роком Доха піднялася на шість позицій, посівши четверте місце (58 нових брендів). П'ятірку найпопулярніших міст світу серед рітейлерів замикає Токіо (48 нових брендів).

Париж піднявся на восьме місце, зумівши залучити 36 нових рітейлерів. Столиця Франції зберігає привабливість в очах міжнародних рітейлерів завдяки сильному туристичному ринку та стабільній економіці. 33% нових брендів відкрилися у Парижі. Москва і Відень також увійшли до десятки найпопулярніших ринків, зумівши залучити 39 і 29 нових брендів відповідно.

Київ розташувався на 13 місці в рейтингу, де у 2016 році на ринок вийшли 25 нових брендів (порівняно з 12 у 2015 році). Серед нових брендів варто відзначити Armani Exchange, Falke, Maje, Calvin Klein Underwear, Converse, NYX та інші. Ще одним позитивним трендом стало, що такі великі рітейлери, як Inditex Group і Calzedonia Group розширили свою присутність на ринку, дебютувавши зі своїми новими брендами Uterqe і Tezenis.

У 2016 році увага міжнародних рітейлерів була спрямована також на нові ринки. У 89% міст, що увійшли до дослідження, щонайменше відкрився один новий міжнародний бренд. Активність рітейлерів підвищилася у 2016 році на 2%. Цей показник нижчий за рівень 2015 року (3,1%) і вказує на деяке уповільнення активності брендів за глобальною експансією. Більшість із 15 міст, у яких свої перші магазини відкрило найбільшу кількість рітейлерів минулого року, є стабільними ринками, і лише одне відноситься до категорії перспективних – хорватське місто Спліт.

У глобальному масштабі сектор кафе і ресторанів є найактивнішим, з погляду, виходу нові ринки: частку рітейлерів цієї категорії припадає 22% розширень лише на рівні міст. Наступним сегментом після кафе та ресторанів є спеціалізовані магазини одягу (18%) та магазини одягу середнього цінового сегменту (17%).

Рейтинг міст

Місто Нових брендів
Гонконг 87
Лондон 65
Дубай 59
Доха 58
Токіо 48
Сінгапур 46
Париж 36
Москва 33
Торонто 30
Відень 29
Гуанчжоу 26
Пекін 26
Київ 25
Спліт 23
Бухарест 22
Прага 22
Тайбей 22

За матеріалами CBRE