03-01-2012

В Україні збільшиться мережа магазинів METRO

МЕТРО

Компанія «Метро Кеш енд Керрі Україна» планує відкрити двадцять магазинів до 2013 року.

Магазин Метро в Одесі За словами директора «Метро Кеш енд Керрі Україна» Жако Булена, у 2012 році заплановано розвиток мережі як за рахунок великих великих торгових центрів, так і магазинів меншого формату — «Metro баз».

Стратегічно компанія планує зосередити свій бізнес на професійних клієнтах і водночас посилити свої позиції, не лише забезпечуючи потреби їхнього бізнесу, а й їхні особисті потреби. Продовжуватимемо розвивати рішення під ключ, як, наприклад, рішення для кави-барів та кафе під власною торговою маркою Rioba. Перший кава-бар відкрився спільно з нашим клієнтом в аеропорту Бориспіль цього літа, і ми плануємо розвивати цей проект у 2012 році, відкриваючи каву-бари спільно з нашими клієнтами.

В асортименті особлива увага приділятиметься власним торговим маркам та власному імпорту. Крім того, продовжимо розвивати додаткові послуги для покупців, наприклад, доставка товарів для конкретних груп клієнтів. Цього року ми зробили цей сервіс гнучкішим, розширивши парк автомобілів служби доставки новим автомобілем міні-формату, який дозволяє нам на вищому рівні обслуговувати клієнтів із сегменту готельного та ресторанного бізнесу.

Щороку ми підвищуємо вимоги до безпеки продукції та до наших торгових центрів та постачальників. Зокрема, у 2012-му надаватимемо їм підтримку в сертифікації за стандартом IFS, вносячи таким чином свій внесок у вирішення проблеми безпеки продуктів харчування, яка є дуже актуальною для України, та підтримуючи конкурентоспроможність українських виробників у їхньому прагненні вийти на міжнародні ринки.

«До Євро-2012, коли кількість іноземних покупців збільшиться, ми маємо бути готові надати їм високий рівень сервісу, починаючи з того, що персонал у наших торгових залах розмовлятиме англійською», — наголосив Жако Булен.

За матеріалами RetailStudio.org.