28-11-2014

Переваги оренди офісу та особливості вибору

АДЦ Преображенський

Будь-якому підприємству з різною формою діяльності, незважаючи на кількість співробітників та популярність на ринку праці, необхідний офіс. У сучасному світі офісне приміщення має бути забезпечене необхідними приміщеннями для вирішення всіх питань, створювати приємну атмосферу та комфортну робочу обстановку для співробітників, що працюють, і, головне, справляти правильне враження на можливих клієнтів фірми, а також партнерів.

Нині більшість керівників займаються пошуком саме оренди офісу, а не покупкою у власність. Це відбувається з низки причин, які легко пояснити. Для будь-якої компанії, а особливо для початківців старт молодих фірм, подібні угоди можуть стати однією з основних причин банкрутства, оскільки пошук забирає значну частину часу і часто призводить до величезних фінансових витрат, що позначається на бюджеті. Крім того, враховуючи темп розвитку сучасного світу, нерухомість застаріває і втрачається лиск, що може нашкодити створеному іміджу компанії, і, нарешті, будь-якому приміщенню іноді потрібний ремонт і часто він не обходиться косметичним. Саме тому покупка офісу більшою мірою невиправдана та нерентабельна.

Для отримання високої ефективності працівників та продуктивності фірми необхідно не забувати про місце розташування офісу. Безумовно, правильним вибором у цьому питанні буде центральна частина міста чи відомі елітарні райони, безперечно, найвиграшніший варіант це бізнес-центр. Прикладом може бути оренда приміщень на Електрозаводській, 24 в адміністративно-діловому центрі «Преображенський», розташованому поруч із трьома станціями метро. Цей сучасний центр може вмістити у свої офіси компанію будь-якого рівня, дрібну чи велику, з різною чисельністю співробітників та ступенем престижу та популярності. Для розвитку та підвищення репутації компанії-орендаря передбачені якісні офісні приміщення з оздобленням.

У всіх великих містах є великі мікрорайони з виділеними будинками під роботу офісних приміщень. Всі будівлі адаптовані до постійного перебування великої кількості людей, вони містять у собі всі важливі комунікації та також забезпечені відмінною інфраструктурою. Незважаючи на те, що ціна оренди дорожча у зв'язку з місцем розташування офісу, згодом вона окупить сама себе, на відміну від ідеї купівлі окремої офісної будівлі з подальшими витратами на її ремонт та утримання та обмеженість у бюджеті через велику покупку. Можна знайти і вагомі позитивні аргументи щодо такої високої орендної плати: не буде необхідності самостійно вибирати та підключати інтернет-провайдера, всі бізнес-центри мають охорону та персонал, що обслуговує офіси, що важливо, наявність налагоджених систем вентиляції та кондиціювання, ліфти, зручні холи з меблями, існування власного паркування. Також не буде стояти питання про вибір місця обіду підлеглих співробітників, тому що у багатьох бізнес-центрах окреме місце посідають не лише кафе та ресторани, а й невеликі зони відпочинку, магазини, банкомати, тобто створені всі умови для плідної роботи працівників центру. Також у бізнес-центрах у великій кількості є кімнати для переговорів, тренінг-зали, розраховані на велику аудиторію та конференц-зали для масових заходів. Це дуже вигідно, якщо подібні аудиторії використовуються кілька разів на місяць, не потрібно буде оплачувати масовий виїзд співробітників для проведення, наприклад, наради. Безперечним плюсом буде також розташування в цих офісах у зв'язку з високим статусом бізнес-центру, що надасть перевагу і зможе підвищити статичність компанії в очах клієнтів.

У зв'язку з підвищенням попиту серед компаній і роботодавців на оренду офісів виникла активність шахраїв, які ховаються під маскою власників нерухомості. У цьому випадку перед вибором та укладанням договору на оренду необхідно ретельно перевірити документацію та діяльність можливого партнера. Щоб захиститися від шахраїв, необхідно оволодіти деякими знаннями та рекомендаціями. У укладеному договорі обов'язково мають бути зазначені наведені нижче вимоги:

  • діюча інформація про об'єкт, що орендується: його юридична адреса, площа приміщення, наявність або відсутність меблів, що надаються, та оргтехніки та інші індивідуальні нюанси;
  • точно прописані до дотримання права та обов'язки обох сторін як власника, так і орендаря: умови, на яких здаватиметься приміщення, комунальні платежі та ремонтні роботи;
  • точно встановлена ​​орендна плата за офіс: грошовий еквівалент, термін погашення платежу, можливі санкції, якщо оплата прострочена;
  • перевірені реквізити обох сторін: особисті дані керівників, повні назви фірм, адреси (фізичні та юридичні), банківська інформація.

Автор: Олександр Бєлов