28-09-2020

3 поради про те, як правильно працювати в офісі 21 століття

офіс 21 століття

Як ми сьогодні працюємо в офісах? Ми проводимо третину свого продуктивного часу на роботі, і в наших інтересах працюватимемо таким чином, щоб зберігати здоров'я, енергію та отримувати задоволення від роботи.

Світ довкола нас змінюється дуже швидко. Технології 21 століття допомагають нам швидко і без проблем керувати багатьма робочими операціями та ділитися ними online з віддаленими командами та філіями. Все відбувається у програмах перед екраном комп'ютера. Це робить нашу роботу дедалі статичнішою. Як це відчуває наше тіло?

Ми були істотами для руху

Наші пращури помітили, якщо у цей день мороз, то зима буде холодною. Однак рух з наших офісів зникає. В результаті захворювання кістково-м'язової системи найчастіше зустрічається у молодих людей. Це також пов'язано з непрацездатністю, відсутністю спеціалістів на робочому місці, зниженням продуктивності праці, зниженням здатності концентруватись. Оскільки технології довкола нас змінюються, нам необхідно змінити свої робочі звички, щоб залишатися здоровими та активними на все життя. Нові робочі звички є лише невеликими змінами, які приносять свої результати.

Ергономіка - це нова область, яка створює робоче місце, адаптоване до конкретної людини, тому ніякі частини тіла не перевантажуються в робочий час. Сучасне обладнання дозволяє індивідуально настроїти умови для кожного.

1. Правильно відрегулюйте офісне ергономічне крісло

Якщо ви сидите перед монітором більше 60% свого робочого часу, крісло, що добре регулюється, є основою. Зверніть увагу на підбір та коригування прямо під свої пропорції тіла. Новими елементами є підлокітники, що регулюються по ширині, з урахуванням ваги людини, переміщення сидіння вперед/назад для маленьких і високих фігур. Пам'ятайте, що навіть ідеальний ергономічний стілець, створений спеціально для вас, не дозволяє працювати здоровим чином, і сидіння необхідно переривати.

2. Увімкніть ліву руку, щоб запобігти синдрому зап'ястного каналу.

Робота протягом усього дня з мишею у правій руці (для шульги в лівій) створює надмірне навантаження на зап'ястя, все передпліччя і проектується на трапеції та шию. Навчіться використовувати ліву руку на окремій цифровій клавіатурі або час від часу навчитеся працювати з лівою рукою. У зв'язку з почастішанням захворювань рук під час роботи в офісі тепер рекомендується рівномірно навантажувати обидві руки.

3. Навчіться встановлювати часові інтервали для сеансу

Найбільше навантаження на тіло - довге статичне сидіння. Ви можете багато зробити для свого здоров'я, трохи змінивши свої робочі звички. Встановіть таймер на своєму мобільному телефоні або спортивному годиннику не більше 40 хвилин сидіння. Потім підведіть, зробіть кілька кроків, активуйте тіло. Будь-хто, хто працює за столом з регульованою висотою, може продовжувати працювати. За звичайним офісним столом зробіть кілька вправ, що активують, на розтяжку. Надихайтеся офісними комплексами вправ, проте не зневажайтеся. Після закінчення робочого дня ви відчуєте себе набагато краще.

Відгуки компаній, в яких вони застосовують ергономічні зміни у робочому середовищі, підтверджують підвищення продуктивності праці, підвищення задоволеності працівників, зниження витрат на повторний набір та навчання. Бонуси як заохочення здоров'я цінуються в усіх вікових групах.

Нагадаємо, компанія Cushman & Wakefield розробила концепцію 6 футів Офіс, яка будується на дотриманні соціальної дистанції 6 футів (1,8 м) і є прототипом, що відповідає новим офісним стандартам.

Автор: Олександр Бєлов