26-07-2016

Як правильно орендувати приміщення під магазин

оренда магазину у центрі Одеси

Кожен, хто починає свій бізнес із продажу товару, одним із перших має вирішити питання про розміщення торгової точки. Мало хто має в своєму розпорядженні приміщення, придатні для цих цілей, тому в більшості випадків йдеться про оренди приміщення під магазин. Існує кілька критеріїв вибору торгової площі.

Перший момент, на який варто звернути увагу на розташування магазину. Якщо це продовольчий магазин, то доцільно відкрити його поблизу скупчення житлових будинків, бажано на відстані від великих мережевих супермаркетів та ринків, які можуть створити конкуренцію.

Якщо відкривається бутік модного одягу, взуття чи прикрас, то найбільш виграшно розмістити такий магазин у торговельно-розважальному комплексі або на торгових вулицях міського центру.

Іншими факторами, що доповнюють розташування торгової точки, є наявність поблизу зупинки громадського транспорту або станції метро, ​​великої установи, наприклад, бізнес-центру або університету, наявність паркування. Важливо пам'ятати, хто є основним покупцем пропонованого товару, та донести товар до покупця максимально близько.

Другий момент, на який варто звернути увагу під час оренди приміщення під торгівлю, – це вартість оренди. Існує пряма залежність між рівнем приміщення, його місцезнаходженням та ціною квадратного метра. Якщо ви плануєте знайти приміщення на головній торговій вулиці міста, будьте готові викласти круглу суму.

Враховуйте, що, крім власне оренди, будуть потрібні інші витрати: потрібно зробити ремонт і купити торгове обладнання, замовити вивіску та оформити вхід. Зрештою тягар додаткових витрат ляже на плечі покупців, адже націнка на товар стане значно більшою.

Автор: Олександр Бєлов