30-01-2012

Як правильно орендувати офіс?

офіс

Кожна фірма чи компанія, незалежно від її основних видів діяльності та розмірів, має свій офіс. Однак не всі бізнесмени-початківці можуть придбати своє власне офісне приміщення. Багато бізнесменів, які тільки розпочинають свій підприємницький шлях, орендують приміщення під офіс.

Шукати приміщення під офіс можна через знайомих, засоби масової інформації, Інтернет чи за допомогою послуг агентств з нерухомості.

До офісного приміщення можуть пред'являтися різні вимоги. Найчастіше вони визначаються типом самої фірми чи підприємства. З цих причин якихось універсальних порад для вибору офісного приміщення не існує. При виборі офісу рішення необхідно робити самостійно, залежно від діяльності фірми, її специфіки та прийнятих планів щодо її розвитку.

Починати слід з розташування офісу. Для одних важливо, щоб офіс знаходився якомога ближче до складів фірми, для інших важливо, щоб їх офіс легко впізнавали та знаходили, для третіх важливо, щоб їх офіс був ближче до центру міста і був великим та солідним.

Дуже часто під офісні приміщення використовують приміщення нежитлових багатоквартирних будинків, не працюючих заводів та підприємств, дитячих садків. Такі приміщення більше підходять для невеликих фірм. Для великих компаній рекомендується орендувати окремі будинки.

Вартість оренди – це ще один із важливих факторів. Завжди при виборі офісу необхідно консультуватися з фахівцями з агентств нерухомості, щоб не помилитися та знайти офіс, вартість якого йому відповідатиме. Вартість офісу не повинна бути завищена.

Після того, як буде знайдено відповідне приміщення для офісу, виникає питання про його ремонт. Яким буде ремонт, необхідно з'ясувати з господарем приміщення. Необхідно, перш за все, погодити з ним кошторис і з'ясувати, які витрати він готовий закласти у вартість оренди.

Після вирішення цих питань необхідно підписати договір оренди. Однак перед підписанням слід вивчити всі документи на приміщення та документи, що підтверджують право власності господаря на орендоване приміщення. Також необхідно з'ясувати, які щомісячні витрати буде включено у вартість оренди.

Щомісячними витратами можуть бути витрати на оплату електроенергії, телефону, Інтернету, охорони, автостоянки тощо.

До вибору офісного приміщення слід поставитися дуже уважно, тому що від нього певною мірою визначатиметься успіх фірми.

Автор: Олександр Бєлов