26-09-2017

Поведінка хорошого керівника в умовах кризи

керівник компанії

Останнім часом кризові явища в економіці відбуваються із завидною сталістю. Як у подібних випадках повинен поводитися керівник компанії? Що робити з кваліфікованими кадрами та фінансами, щоб Підприємство вижило у кризовий час? Пропонуємо кілька корисних порад щодо поведінки керівника під час економічної кризи.

1. Керівник не повинен піддаватися спільній паніці. У разі потреби він повинен спочатку розібратися в ситуації, що склалася, зрозуміти, наскільки ситуація серйозна, і які потрібні перетворення в компанії.

2. Керівник зобов'язаний у мінімальні часові терміни зрозуміти, які мінуси та плюси економічної кризи для всієї компанії. Йому доведеться підібрати всю інформацію про можливий вплив економічної кризи на ту сферу діяльності, якою займається компанія, оцінити активи компанії, а також зобов'язання. Керівник повинен зробити як оптимістичний, а й песимістичний прогноз подальших планів предприятия.

3. Як тільки отримана достовірна інформація про вплив економічної кризи на діяльність компанії, необхідно з'ясувати тактичні та стратегічні плани, щоб використовувати кризу, що склалася на благо компанії.

4. Навіть за наявності перешкод важливо повністю реалізувати план, намічений. Безумовно, однією з умов досягнення в умовах кризи, успіху компанії буде найсуворіша дисципліна, використання системи заохочень і покарань співробітників.

Які дії не повинні здійснюватися керівником підприємства стосовно своїх працівників?

Він не повинен панікувати, показувати своє замішання ситуацією, що склалася, своїм підлеглим.

Залишати без контролю активи, свої фінансові зобов'язання.

Не продумати план виходу з кризової ситуації, що склалася.

Не здійснювати контролю над своїми співробітниками, не вимагати їх збільшення результативності роботи, не використовувати систему заохочень і покарань своїх сотрудников.

Чи не думати про майбутнє, тобто не готувати план подальшого розвитку компанії.

Хороший керівник намагатиметься знайти спосіб утримати кваліфікованих співробітників на своїх робочих місцях, щоб після кризи знову розпочати повноцінну роботу компанії.

Автор: Олександр Бєлов